اولیایی: هدف فیفا استفاده از خرد جمعیِ تخصصی است

به گزارش شیوا مارکت، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: هدف فیفا استفاده از خرد جمعیِ تخصصی است و حرف جدیدی نمی زند.

اولیایی: هدف فیفا استفاده از خرد جمعیِ تخصصی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: ما باید آهسته آهسته کار و فعالیت مان را آغاز کنیم، چاره ای نداریم و باید متخصصین راه حل ارائه بدهند. الان 90 درصد جامعه در حال فعالیت هستند، در بخش ورزش و فوتبال هم وظایف اجتماعی مان را باید انجام دهیم.

وی اضافه نمود: در روزهای اول که کرونا آمد همه ما اذیت شدیم، چون با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی نماینده روبرو بودیم. الان هم با توجه به شرایط کنونی مدیران باید یک تکانی به خودشان بدهند تا شرایط مناسب برای کار را فراهم نمایند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: الان 1.5 درصد از کل جمعیت کشور درگیر کرونا هستند و می توانیم کار کنیم. جامعه ما احتیاج به نشاط و روحیه جدید دارد و حتی اگر شرایط برای کار هم سخت باشد باید کارمان را انجام دهیم.

اولیایی توضیح داد: کرونا برای ما یک فرصت است تا زیرساخت های مان را به روز کنیم و الان وقت مناسب برای بازسازی زیرساخت ورزش کشور است و مسئولان باید شرایط را فراهم نمایند.

وی در خاتمه درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: هدف فیفا استفاده از خرد جمعی تخصصی است و حرف جدیدی نمی زند. هر چه ما به طرف مدیریت تخصصی برویم، نتیجه بهتری می گیریم. اینکه اصلاح اساسنامه را کسی نبیند و پنهان کاری داشته باشیم خوب نیست. اگر فدراسیون فوتبال از حوزه دولت فاصله بگیرد، مردم تصمیم گیرنده باشند و متخصصین انتخاب شوند، بهتر است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20050

به "اولیایی: هدف فیفا استفاده از خرد جمعیِ تخصصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: هدف فیفا استفاده از خرد جمعیِ تخصصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید