اولین تصاویر از سهند خودروی نو پارس خودرو

به گزارش شیوا مارکت، پارس خودرو که بناست تا بعضی از محصولات تازه شرکت سایپا را فراوری و روانه بازار کند به تازگی تصاویری از خودرو سهند را به صورت رسمی در وب سایت خودش منتشر کرد.

اولین تصاویر از سهند خودروی نو پارس خودرو

تصاویر خودرو سهند اولین بار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در سال گذشته به وسیله خبرنگاران به صورت غیر رسمی منتشر شد، اما این خودرو به صورت رسمی هنوز رونمایی نشده و به احتمال زیاد باید در سال 1402 منتظر رونمایی رسمی پارس خودرو از این محصول باشیم.

سهند در واقع فیس لیفتی از ساینا به حساب می آیدکه به موتور M15 تقویت شده مجهز است. این موتور با تغییرات فنی توان فراوری 90 اسب بخار و 137 نیوتن متر کشتاور را دارد. قدرت در نسخه دنده ای به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد و در نسخه اتوماتیک نیز گیربکس CVT اوظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.

کابین و امکانات سهند پارس خودرو

فضای داخل کابین سهند به خودرو اطلس شباهت دارد و دقیقا همان تریم دو رنگ در آن به کار رفته است. استفاده از این نوع رنگ بندی باعث شده تا فضای داخلی این خودرو نسبت به دیگر محصولات سایپا بروزتر به نظر برسد.

انتظار می رود در نسخه فول آپشن این خودرو سدان امکاناتی نظیر سانروف، صندلی برقی راننده به همراه گرم کن، شیشه دودی عقب، سنسور باران و رادار نقطه کور به کار رفته باشد.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی، رینگ 14 اینچی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سنسور پارک عقب و چراغ روشنایی روز اشاره نمود.

هنوز معین نیست سهند پارس خودرو چه زمان و با چه قیمتی به بازار می آید، اما احتمالا عرضه این خودرو با سایپا اطلس همزمان باشد و قیمتی در همان محدوده را برای این سدان تازه داشته باشیم.

تصاویر سهند در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30079

به "اولین تصاویر از سهند خودروی نو پارس خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر از سهند خودروی نو پارس خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید