ایرلاین های خارجی که در خاک ایران فرود می آیند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ورود بعضی ایرلاین های خارجی به ایران می تواند بر اعتبار حمل و نقل هوایی ایران بیفزاید و نشانه روابط بین المللی میان کشورهای دیگر با ایران باشد. تحریم ها بر علیه ایران بعضی ایرلاین ها را از پرواز به ایران منصرف کرد، اما همچنان بعضی دیگر روابط خود را حفظ نموده و پروازهایی به کشور ما دارند. در ادامه نگاهی به بعضی ایرلاین های خارجی داریم که به ایران پرواز دارند.

ایرلاین های خارجی که در خاک ایران فرود می آیند

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات متعلق به امارات است که دفتر مرکزی آن در دبی واقع شده است. جالب است بدانید این شرکت بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است. این ایرلاین یکی از محبوب ترین ایرلاین هایی است که خانواده ها ترجیح می دهند پروازهای طولانی خود را با آن تجربه نمایند.

شرکت هواپیمایی ملی عمان

شرکت هواپیمایی ملی عمان در سال 1981 تاسیس شده و دفتر اصلی آن در فرودگاه بین المللی مسقط واقع است. جالب است بدانید هواپیمایی عمان خدمات حمل و نقل طولانی مدت را در تاریخ 26 نوامبر سال 2007 با پرواز به بانکوک و لندن شروع کرد.

ترکیش ایرلاین

این ایرلاین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه است که به دستور مصطفی کمال آتاتورک در سال 1933 تاسیس شد. این ایرلاین امروز در میان بهترین ایرلاین های دنیا قرار گرفته و به مقاصد بسیاری پرواز دارد. دفتر مرکزی این ایرلاین در استانبول مستقر است و پروازهای فراوانی هم به ایران دارد. نباید فراموش کنید در این ایرلاین قوانین تغییر تاریخ بلیت هواپیما، کنسل کردن بلیت و حداکثر بار مجاز برای هر مسافر بستگی به نوع کلاس پرواز دارد.

هواپیمایی عراق

این ایرلاین که متعلق به کشور عراق و حامل پرچم آن است، در سال 1945 در بغداد تاسیس شده است. این ایرلاین علاوه بر ارائه خدمات به مسافران به حمل بار و ارائه خدمات کارگو به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و خاورمیانه می پردازد.

هواپیمایی قطر

این شرکت که از اکتبر 2013 به عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه وان ورلد بشمار می رود متعلق به کشور قطر است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دوحه، قطر واقع شده است. شما در قسمت فرست کلاس می توانید سفری هیجانی را تجربه کنید زیرا در فرست کلاس، جایگاه ها مجهز به ماساژور، سیستم حرارتی و خنک نماینده، تلویزیون، حمام، تخت خواب و در برخی موارد اتاق خصوصی هستند.

هواپیمایی اطلس گلوبال

اطلس گلوبال متعلق به کشور ترکیه بوده و در سال 2001 کار خود را شروع نموده است. این شرکت ابتدا به نام اطلس جت معروف بود، اما از سال 2015 و با شعار دنیایی فرای رویاها به اطلس گلوبال تغییر نام داد. ارسال پیامک رایگان به خریداران بلیط هواپیما در صورت پیش آمدن تأخیر در پرواز، پذیرایی هوایی شامل غذاهای لذیذ ترکیه ای و بین المللی برای سفرهایی 3 ساعت به بالا و ارائه کارت های عضویت مختلف به مشتریان برای برخورداری از تخفیفات ویژه از خدماتی است که این شرکت به مسافران ارائه می نماید.

هواپیمایی اوکراین اینترنشنال

این ایرلاین بزرگترین شرکت هواپیمایی اوکراین است که در سال 1992 تاسیس شده است. این شرکت در زمینه انجام پروازهای ارزان قیمت و با کیفیت در تمامی مسیرهای پروازی فعالیت دارد. خوب است بدانید این شرکت یکی از ایرلاین های محبوب و کار آمد در میان مسافران و تاجران است.

هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس از ایرلاین های ارزان قیمت ترکیه است. با ارائه پروازهای ارزان این شرکت به سرعت محبوب شد. همچنین پگاسوس به عنوان اولین شرکت هواپیمایی ترکیه است که هواپیمای ایرباس نئو320 را خریداری کرد. جالب است بدانید پگاسوس نامی یونانی به معنا اسب بالدار و وفادار است.

هواپیمایی آسترین ایرلاینز

بزرگترین شرکت هواپیمایی اتریش است که زیر مجموعه شرکت هواپیمایی مشهور لوفت هانزا است. کلاس اکونومی این ایرلاین به 3 گروه پرواز کوتاه و متوسط، پرواز طولانی و پریمیوم اکونومی تقسیم می گردد. در پروازهای اکونومی و بیزنس کلاس می توانید از سرویس ویژه غذای آسترین ایرلاینز به نام DO & CO بهره ببرید که براساس آن می توانید از میان 9 غذا، غذای دلخواه خود را 24 ساعت قبل از پرواز انتخاب و رزرو کنید. امکان انتخاب انواع غذای رژیمی، گیاهی، دیابتی، بدون گلوتن، غذای مخصوص کودک، بدون کالری و کلسترول برای مسافران این ایرلاین وجود دارد.

هواپیمایی ایرفلوت

هواپیمایی ایرفلوت متعلق به روسیه است. مسافران این ایرلاین از نظم سفرها بسیار راضی هستند. منوی غذای این ایرلاین هر 6 ماه یکبار تغییر می نماید. جالب است بدانید یکی از بهترین سرآشپزان صنعت هواپیمایی به نام تیری منا(Thierry Mona) منوهای این شرکت را تنظیم می نماید. شرکت ایرفلوت به مشتریان پر سفر خود، کارت عضویت در باشگاه مشتریان تحت رده بندی هایی ارائه می نماید.

هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی آلمانی که بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپاست و در سال 2016 از نظر تعداد مسافران دومین ایرلاین بزرگ معرفی گردید. پروازهای این هواپیمایی با 4 کلاس پروازی اکونومی، پرمیوم اکونومی، فرست کلاس و بیزنس انجام می گردد. رده فرست کلاس این ایرلاین دارای امکاناتی مانند جایگاه تخت شو، پورت یو اس بی مخصوص شارژ لپ تاپ و گوشی است و مسافران این کلاس می توانند غذای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

هواپیمایی آذربایجان ایرلاینز

هواپیمایی آذربایجان ایرلاینز بزرگترین ایرلاین آذربایجان است که مسافران باید قبل از سفر حتما چک این خود را انجام داده و ایرلاین را در جریان مسائل جسمانی و یا حساسیت های غذایی خود قرار دهند. جالب است بدانید پس از فروپاشی شوروی، این شرکت دچار بحرانی بزرگ در سیستم های خود شد که براساس آن تعدادی از متخصصان با تجربه خود را از دست داد، اما در سال 2000 اولین هواپیمای بوئینگ 757 به این شرکت تحویل گشت که خود تحولی بزرگ در ناوگان این شرکت محسوب می شد.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8918

به "ایرلاین های خارجی که در خاک ایران فرود می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های خارجی که در خاک ایران فرود می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید