این بازیکنان از یک ریال پول خود در استقلال نمی گذرند ، کدام تیم به اینها 20 میلیارد می دهد؟

به گزارش شیوا مارکت، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه جوابگوی کارکردش نیست، توضیح داد: پولی که وارد باشگاه شده، گم می گردد و این ماجراها خنده دار است.

این بازیکنان از یک ریال پول خود در استقلال نمی گذرند ، کدام تیم به اینها 20 میلیارد می دهد؟

به گزارش خبرنگاران شاهرخ بیانی در پاسخ به این سوال که آیا علی خطیر می تواند مسائل باشگاه استقلال را حل نماید، گفت: تا زمانی که پول نباشد و ساختار باشگاه درست نگردد، هر کسی بیایید مشکل خواهد داشت. مگر خطیر در باشگاه استقلال چه کاری می خواهد انجام دهد؟ الان مشکل اصلی مسائل مالی و مالی است. وقتی مدیرعامل دستش خالی باشد، مگر می تواند کاری کند؟

وی ادامه داد: ماه های قبل باید بودجه باشگاه معین می شد که چقدر خرید، پرداختی و دریافتی دارند. وقتی مدیرعامل باشگاه تغییر می نماید همه مدارک غیب می گردد، چطور می توانید این باشگاه را درست کنید؟ علی خطیر خودش را به دردسر انداخته است و جواد نکونام نیز همه حیثیت و آبروی خودش را وسط گذاشته است.

*استقلال در شرایط مالی بدی قرار گرفته است

بیانی درباره اینکه طرفداران استقلال همواره نگران هستند، مطرح کرد: طرفداران سهام خریدند و پولی وارد باشگاه شد. مدیران قبلی به گونه ای با بازیکنان قرارداد بستند که فقط باشگاه را بی جهت زیر بار بدهی بردند. بازیکنی که با استقلال قرارداد بست، هیچ تیمی به او 20 میلیارد تومان نمی دهد. حالا به آن بازیکن می گویند؛ برو، اما او نمی رود، چون با باشگاه قرارداد دارد. بازیکن اعلام می نماید روی نیمکت می نشینم و پولم را می گیرم، چون دلش برای استقلال نمی سوزد و فقط شعار می دهد. بازیکنانی که من می بینم؛ از یک ریال پول قراردادشان نمی گذرند و کاری ندارند که باشگاه استقلال در چه شرایط مالی بدی است.

*مدیرعامل باشگاه پاسخگوی کارکردش نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پاسخگوی کارکردش نیست، توضیح داد: پولی که وارد باشگاه شده، گم می گردد و این ماجراها خنده دار است. پول محمد محبی را باید می دادند، اما جعل اسناد کردند و هیچ کس هم درباره این اتفاقات پاسخگو نیست. چون مدیران باشگاه با ارتباط می آیند؛ طرف دوست وزیر است و مدیر عامل می گردد. این فرد فوتبالی نیست و از مشکل این رشته چیزی نمی داند، به خاطر همین باشگاه استقلال به این روز می افتد. وقتی شبانه مدیر را عوض می نمایند، مدارک و کامپیوتر باشگاه را هم شبانه با خودش می برد. برای اینکه باشگاه ساختار ندارد تا از شخص بازخواست نمایند؛ چرا مدارکی در باشگاه وجود ندارد؟ تازه این مواردی است که اطلاعاتش به بیرون از باشگاه درز می نماید، معلوم نیست چه گندهایی زدند که سال های بعد معین می گردد.

*افرادی را برای مدیریت استقلال می گذارند که دلشان برای باشگاه نمی سوزد

کارشناس فوتبال افزود: وقتی داخل باشگاه بزرگی و باقدمتی همانند استقلال، مدارک غیب می گردد، چه چیزی را می خواهند درست نمایند؟ افرادی را برای مدیریت استقلال می گذارند که دلش برای این باشگاه نمی سوزد و اگر مدیری هم خوب کار کند خیلی زود برکنارش می نمایند.

بیانی در خاتمه اعلام نمود: در حال حاضر که خبرهای خوبی از باشگاه استقلال به گوش نمی رسد، ولی امیدوارم در روزهای آینده شرایط استقلال بهتر گردد و سروسامانی بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30093

به "این بازیکنان از یک ریال پول خود در استقلال نمی گذرند ، کدام تیم به اینها 20 میلیارد می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بازیکنان از یک ریال پول خود در استقلال نمی گذرند ، کدام تیم به اینها 20 میلیارد می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید