بایدن: تمامی کارها و حرف های ترامپ در راستای تشویق نژادپرستان بوده اند

به گزارش شیوا مارکت، جو بایدن نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا مجددا از دونالد ترامپ بابت مواضعش در حمایت از نژادپرستان انتقاد نموده و وعده داد، وضع تدابیر محدودیت آمیز جدید برای مالکیت سلاح در آمریکا را پیگیری خواهد نمود.

بایدن: تمامی کارها و حرف های ترامپ در راستای تشویق نژادپرستان بوده اند

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن که معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بوده در اظهاراتی در جریان حضور مشترکش با استیو بولاک فرماندار ایالت مونتانا در افتتاحیه نمایشگاه ایالتی آیووا 2020 گفت: من معتقدم هر چیزی که رئیس جمهور ترامپ گفته و هر کاری که او انجام داده در راستای تشویق حامیان فزونی نژاد سفید پوست بوده اند.

همچنین استیو بولاک نیز همچون بایدن از ترامپ انتقاد کرد و گفت: رفتارها و صحبت های ترامپ از جمله حملاتش به منتقدانش دون شأن ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بولاک گفت: دروغ ها و اظهارات (ترامپ) باعث شکاف در میان ما بر مبنای نژاد، جنسیت و جغرافیا می شوند. ما اکنون انتظار داریم بچه ها پیش دبستانی کشور ما بیشتر از رئیس جمهور آمریکا در راستای برطرف این شکاف ها عمل نمایند.

بایدن همچنین با حمایت از وضع تدابیر محدودیت آمیز در زمینه کنترل مالکیت سلاح در آمریکا گفت: اینکه ما بگوییم شما نمی توانید مالک بعضی سلاح ها باشید قرار نیست (بر خلاف بعضی انتقادها) ناقض حقوق مردم بر اساس متمم دوم قانون اساسی باشد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8793

به "بایدن: تمامی کارها و حرف های ترامپ در راستای تشویق نژادپرستان بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: تمامی کارها و حرف های ترامپ در راستای تشویق نژادپرستان بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید