برای حفظ فراوری و اشتغال در جنگ مالی نگاه بخشی کنار گذاشته گردد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله خجسته پور عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه در شرایط جنگ مالی برای حفظ حوزه فراوری و اشتغال باید نگاه بخشی را کنار گذاشت، ابراز داشت: برای پیروز شدن در این جنگ مالی نیازمند هماهنگی های بیشتر و وحدت رویه هستیم تا از تعطیلی واحدهای فعال جلوگیری گردد.

برای حفظ فراوری و اشتغال در جنگ مالی نگاه بخشی کنار گذاشته گردد

وی بابیان اینکه کاهش مسائل واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار واقع شده است، افزود: همه واحدهای تولیدی استان سمنان اعم از واحدهای مشکل دار و فعال، می بایست به صورت مستمر نظارت و پایش گردد و عملکرد آن ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه برای به حداقل رساندن مسائل حوزه کارگری باید برنامه ریزی های مدون و منظم اتخاذ گردد، ابراز داشت: در شرایط امروز که با انواع تحریم ها روبرو هستیم اجرایی شدن مصوبات کمیسیون کارگری می تواند در بهبود وضعیت اشتغال مؤثر باشد.

رئیس خانه کارگر استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه معوقات کارگران استان طی سال 97، نسبت به مدت مشابه سال قبل در واحدهای تولیدی، کاهش یافته است، توضیح داد: معوقات حقوق و مزایای کارگران واحدهای تولیدی در امسال، با توجه به نزدیکی به انتها سال و شب عید در حال پرداخت است و مسئله ای در این حوزه وجود ندارد.

محقق بابیان اینکه برای حفظ اشتغال موجود و برطرف مسائل کارگری کوشش می گردد، افزود: علی رغم مسائل مالی، با هماهنگی و اقدامات مؤثر کمیسیون کارگری استان و مسئولان امر، شاهد کاهش مسائل این قشر در استان هستیم.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4094

به "برای حفظ فراوری و اشتغال در جنگ مالی نگاه بخشی کنار گذاشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حفظ فراوری و اشتغال در جنگ مالی نگاه بخشی کنار گذاشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید