برنامه ریزی برای افزایش تبادل گردشگران بین ایران و ترکیه

به گزارش شیوا مارکت، سرکنسول ترکیه در تبریز در بازدید از نهمین نمایشگاه صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز با اشاره به برنامه های کشور ترکیه برای افزایش تبادل گردشگران بین دو کشور ایران و ترکیه اظهار کرد: برای تحقق این هدف کوشش می کنیم و در این زمینه در هفته های آینده با اتاق بازرگانی و دستگاه های مرتبط گردشگری جلساتی خواهیم داشت.

برنامه ریزی برای افزایش تبادل گردشگران بین ایران و ترکیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، حسین گونگور اضافه نمود: نحوه معرفی ظرفیت های تبریز در کشور ترکیه و معرفی توانمندی های ترکیه در تبریز و همچنین چگونگی جذب گردشگران دو طرف، از موضوعاتی است که در دستور کار جلسات خواهد بود.

وی با بیان این که نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تبریز به نحو بسیار خوبی در حال برگزاری است، گفت: در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم با توجه به این که از شهرهای زیادی در این نمایشگاه شرکت نموده اند، محصولات متنوعی توجهم را جلب کرد.

گونگور در انتها گفت: صادرات صنایع دستی می تواند به یکی از شاخه های همکاری مالی دو کشور همسایه تبدیل گردد.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9899

به "برنامه ریزی برای افزایش تبادل گردشگران بین ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای افزایش تبادل گردشگران بین ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید