برگزاری دومین شب طنز لرستان

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/لرستان مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان گفت: اختتامیه نخستین جشنواره شبکه های اجتماعی و دومین شب طنز استان فردا ساعت 14 در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

برگزاری دومین شب طنز لرستان

علی سبزی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره شبکه های اجتماعی لرستان اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که در دهه اخیر در بستر دیجیتال نقش غیرقابل تصور داشته شبکه های اجتماعی هستند که بسیاری از مؤلفه ها، هنجارها، باورهای فرهنگی و اجتماعی را در معرض تغییر قرار داده و منشأ بسیاری از تحولات در سال های اخیر بوده است و همین موضوع ما را بر آن داشت که نخستین جشنواره شبکه های اجتماعی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا امروز همه چیز در تسخیر رسانه هاست و این اهمیت غیرقابل انکار است اضافه نمود: از کاربردهای شبکه های اجتماعی، اطلاع رسانی و انتشار اخبار و مطالب بوده که سعی در جهت دهی به مخاطبان دارند، بنابراین شناخت شبکه ها و نحوه کارکرد آن ها در مواجهه با مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه امری لازم است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان بیان نمود: مهم ترین اهداف ما در برگزاری این جشنواره فرهنگ سازی نحوه استفاده درست از این رسانه ها، معرفی کانال ها و صفحات مفید و مناسب در شبکه های اجتماعی مختلف، بهره گیری از تجربیات پیروز از این ابزارها در توسعه کسب و کارها و فعالیت ها است.

سبزی با بیان اینکه دریافت اطلاعات داوطلبان از آذرماه سال 97 شروع شده است، گفت: 250 پیج اینستاگرامی، اکانت توییتری و تلگرامی و کانال های خبری ثبت نام نموده است.

وی ادامه داد: پس از ثبت و داوری آثار 15 فعال شبکه های اجتماعی انتخاب و در اختتامیه این جشنواره تجلیل می گردد.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان با اشاره به جوایز جشنواره، گفت: چندین کارت هدیه 5،3 و 1 میلیون ریالی، چندین هارد اکسترنال، چندین فلش مموری و تبلت از جوایز ارزنده جشنواره شبکه های اجتماعی است.

سبزی عنوان نمود: اختتامیه نخستین جشنواره شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه 27 آذرماه ساعت 14 در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با حضور جمع کثیری از فعالان شبکه های اجتماعی استان برگزار می گردد.

وی به برگزاری دومین شب طنز لرستان هم زمان با اختتامیه جشنواره شبکه های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این شب طنز با موضوع گرانی بنزین و شبکه های اجتماعی باعنوان بنزین مجاز با حضور فعالین این عرصه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، در شب طنز لرستان استند آپ کمدی، موسیقی طنز، شعر طنز و نثر طنز و برنامه های طنز متنوع دیگری اجرا می گردد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14398

به "برگزاری دومین شب طنز لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین شب طنز لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید