برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، جلیل حق گویان بیان نمود: این دوره مسابقات به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده خواهد بود.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم

وی با بیان انکه بیش از 50 خودرو در این رویداد ورزشی شرکت خواهند کرد، اضافه نمود: با توجه به علاقه ویژه مردم قشم به رشته های مختلف ورزش اتومبیلرانی و در راستای توسعه این رشته در سطح قشم این مسابقات برگزار می گردد.

مدیر ورزش و جوانان قشم، ادامه داد: خودروها در کلاس های 1300، 1400، 1600، 1800 و بالای 2000 سی سی با هم به رقابت می پردازند که در هر کلاس حداقل 7 خودرو باید حضور داشته باشند تا برگزاری مسابقات آن رده برگزاری گردد.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت برای پیست موتورکراس در محدوده روستای دفاری قشم اطلاع داد و اضافه نمود: با هماهنگی های صورت گرفته و با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمینی به مساحت سه هکتار در اختیار هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی قرار داده شده است.

حق گویان همچنین از احداث پیست درگ و سرعت در محدوده جزایر ناز اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به وجود علاقمندی بین جوانان و گردشگران و در راستای جلوگیری از بروز حوادث و سوانح مختلف و ایجاد بستری امن و آموزش علمی و ایمن، این پیست نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی در سرانجام شرط ثبت نام از شرکت کنندگان را داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث برشمرد و اضافه نمود: این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن سیتی) برگزار می گردد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 0935400021 و 09039177666 تماس بگیرند.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24315

به "برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید