مراکز تفریحی قشم ، ساعات هیجان و لذت در همسایگی خلیج فارس

به گزارش شیوا مارکت، پس از ساعت ها خرید و گشت و گذار در جزیره قشم حالا وقت آن رسیده که با مراکز تفریحی این جزیره آشنا شویم و خود را مهمان لحظاتی شاد و بی تکرار کنیم. مراکز تفریحی قشم هر کدام بخشی از خاطرات خوب سفر به این جزیره را می سازند پس برای شناخت بیشتر از مکان های تفریحی با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز تفریحی قشم ، ساعات هیجان و لذت در همسایگی خلیج فارس

مجتمع گردشگری و سرگرمیی هامون ، یک مرکز سرگرمیی پر هوادار

مجتمع گردشگری و سرگرمیی هامون

این مجتمع در میان مراکز سرگرمیی قشم هواداران بیشتری دارد و با توجه به امکانات بسیاری که در این مجموعه در نظر گرفته شده است بازدیدنمایندگان بسیاری را فرا می خواند. رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه از دیگر عوامل محبوبیت آن هستند.

بخش انتهایی این مجموعه به ساحل می رسد و شما می توانید از سرگرمیات آبی بهره ببرید. سرگرمیاتی مانند: جت اسکی، قایق رانی، اسکی روی آب و.. بعلاوه سالن های فوتسال، زمین والیبال ساحلی، سالن پینگ پنگ و فوتبال دستی و ورزش های بر امکانات این مجموعه افزوده است.

آدرس مجتمع سرگرمیی و گردشگری هامون : جزیره قشم، جاده قشم به سمت درگهان

پیست سافاری قشم | مراکز سرگرمیی قشم

این پیست حدود 520 هکتار مساحت دارد و یکی از استانداردترین پیست های سافاری ایران است. اگر بین مراکز سرگرمیی قشم دنبال جایی برای کشف جنون سرعت هستید این گزینه برترین انتخاب است.

در خبرنگاران بخوانید

مدرسه غواصی قشم ، آموزش هایی از جنس هیجان

مدرسه غواصی قشم | مراکز سرگرمیی قشم

اگر می خواهید غواصی را به شکلی استاندارد و حرفه ای بیاموزید در کنار انتخاب مراکز سرگرمیی قشم به مدارس آموزش غواصی هم سر بزنید. این مدارس دوره های آموزشی دارند که طی یک هفته می توانید خیلی خوب غواصی را یاد بگیرید.

پلاژ سیمین ، استراحت و سرگرمی در مراکز سرگرمیی قشم

این پلاژ که قدمت زیادی در منطقه دارد یک مرکز سرگرمیی و هتل محسوب می گردد. پلاژ سیمین ویلاهای کوچکی برای اجاره دارد و با وجود ساحل اختصاصی لحظاتی شاد و بی تکرار در پیش خواهید داشت.

در خبرنگاران بخوانید

شهر بازی سیتی سنتر قشم ، اولین شهربازی

این شهر بازی یکی از اولین شهربازی های جزیره است و در ردیف پر هوادارترین مراکز سرگرمیی قشم به شمار می آید. شهربازی سیتی سنتر قشم از سال 1390 در یک مجتمع تجاری شروع به کار کرد و در حال حاضر 240 دستگاه بازی مدرن دارد.

پارک ساحلی سوزاء ، محلی برای لذت بردن از طبیعت

این پارک ساحلی در سوزاء واقع شده است و با توجه به امکاناتش یکی دیگر از مکان های سرگرمیی قشم محسوب می گردد. شما می توانید علاوه بر سرگرمیات آبی و ساحل گردی به استراحت بپردازید.

پارک کروکدیل قشم ، تجربه ای خاص از جزیره

پارک کروکدیل نوپک قشم تنها پارک کروکدیل خاورمیانه است که در سال 1390 کار خود را شروع کرد. در میان مکان های سرگرمیی قشم، پارک کروکدیل خاص ترین آن ها است. در این مجموعه بیش از 100 کروکودیل از نوزاد تا بزرگترین کروکودیل ایران زندگی می نمایند. در کنار کروکدیل ها سایر حیوانات مانند: میمون، سوسمار، پرندگان و.. زندگی می نمایند. این پارک دنیایی از شگفتی را در مقابل شما قرار می دهد.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29932

به "مراکز تفریحی قشم ، ساعات هیجان و لذت در همسایگی خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تفریحی قشم ، ساعات هیجان و لذت در همسایگی خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید