بلایی که نقص فنی ربات کارخانه سر کارگر بیچاره آورد!

به گزارش شیوا مارکت، نقص فنی ربات یک کارخانه در چین موجب شد تا یک کارگر به شکلی وحشتناک دچار آسیب گردد.

بلایی که نقص فنی ربات کارخانه سر کارگر بیچاره آورد!

به گزارش خبرنگار ، نقص فنی ربات یک کارخانه در چین موجب مجروحیت شدید یک کارگر شد. در این حادثه که در کارخانه ای در استان هونان چین رخ داد، حدود 10 میله فلزی به داخل بدن این کارگر بیچاره فرو رفت. ژوآ 49 ساله در شیفت شب این کارخانه مشغول کار بود که دست رباتیک یک دستگاه به او برخورد کرد. بر اثر این حادثه حدود 10 میله با ضخامت حدود 1 اینچ به بدن این کارگر فرو رفت.

این کارگر ابتدا به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، بلافاصله به بیمارستان دانشکده مرکزی در ژیانژی انتقال یافت. شش میله در قسمت شانه و سینه و چهار میله نیز در نقاط دیگر بدن او فرو رفته بود که توسط تیم جراحان بیمارستان از بدن بیمار خارج شد. در هنگام عمل جراحی جراحان یکی از میله ها را که در فاصله 0.1 میلیمتری شاهرگ بیمار قرار گرفته بود خارج کردند. تیم جراحان شیفت شب این بیمارستان طی یک عمل جراحی چند ساعته توانستند تمام میله ها را از بدن بیمار خارج نمایند.

بنا بر گزارش رسانه های چین حال این بیمار مساعد اعلام شده و او باید با انجام دوره فیزیوتراپی سلامتی خود را بدست آورد.

لازم به ذکر است؛ این کارگر چینی خوش شانس تر از کارگر آمریکایی با نام واندا هولبروک بود که در اثر سقوط یک ربات سنگین روی سرش جان خود را از دست داد. همچنین در سال 2015 نیز یک کارگر آلمانی در اثر وقوع اتفاقی مشابه در یک کارخانه فراوری خودرو جانش را از دست داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2563

به "بلایی که نقص فنی ربات کارخانه سر کارگر بیچاره آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که نقص فنی ربات کارخانه سر کارگر بیچاره آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید