بنز دو خودروی الکتریکی در سال جدید تولید می کند

به گزارش شیوا مارکت، شرکت بنز چندی پیش برنامه خود برای دو سال آینده را بیان نمود که بر اساس آن این شرکت قصد دارد شش خودرو الکتریکی را در طی این دو سال وارد بازار کند.

بنز دو خودروی الکتریکی در سال جدید تولید می کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو خودرو دیگر نیز قرار است از سال 2022 در آمریکا تولید شده که هر دو خودرو SUV بوده و نمونه های بزرگ تر دو خودرو کلاس EQE و EQS خواهند بود. این دو خودرو با هدف ساخت اتومبیل با تولید آلودگی صفر ساخته خواهد شد؛ گفتنی است کارخانه ای که در گذشته این دو خودرو را تولید خواهد کرد در گذشته روی ساخت باتری تمرکز کرده بود.

خودرو EQE قرار است همتای خودرو EV کلاس E شرکت بنز باشد که در نیمه سال 2021 وارد بازار خواهد شد و مانند خود خودرو سری EQA و EQB در چین تولید می شود. خودرو EQS نیز نمونه بزرگ تر خودرو EQE خواهد بود که مراحل ساخت آن از اواخر سال 2021 و به طور مستقیم در کارخانه رسمی بنز در آلمان تولید خواهد شد.

از سال 2019 مراحل ساخت خودر EQC در کارخانه آلمان آغاز شد و چند ماه بعد مراحل تولید این خودرو به کارخانه بنز در چین رسید. علاوه بر این شرکت بنز در اوایل سال جاری شرکت بنز تولید مینی بنز کلاس V خود را با نام EQV در شمال اسپانیا آغاز کرد.

از دیگر موارد اعلام شده توسط برخی از منابع غیر رسمی، باید به ساخت یک خودرو کلاس G از سری الکتریکی در سال 2025 اشاره کرد؛ ساخت یک خودرو کلاس G جدید توسط بنز اصلا موضوع دور از انتظاری نیست، اما ساخت آن در چهار سال آینده کمی عجیب است و انتظار می رود بنز هرچه زودتر اقدام به ساخت این خودرو کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26400

به "بنز دو خودروی الکتریکی در سال جدید تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنز دو خودروی الکتریکی در سال جدید تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید