بهره برداری از 22طرح عمرانی درجزیره قشم، خیرین هم دست به کار شدند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، عزت کمال زاده فرماندار شهرستان قشم صبح دوشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها گفت: پست های برق هوایی و زمینی با اعتبار افزون بر 34 میلیارد ریال، هفت پارک محله با اعتبار چهار میلیارد ریال، اعتبار و احداث پارک در این روستا با اعتباری حدود 840 میلیون ریال از جمله طرح هایی است که در این روز خجسته بهره برداری شده است.

بهره برداری از 22طرح عمرانی درجزیره قشم، خیرین هم دست به کار شدند

کمال زاده ادامه داد: بلوار ورودی روستای گیاهدان با دو میلیارد و 620 میلیون ریال، راه گردشگری روستای گورزین به جنگل حرا با اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال و طرح هادی روستای کاهو غربی با حدود چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اعتباراز دیگر طرح های افتتاح شده هستند.

وی گفت: مرکز توانبخشی روستای هلر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، سالن آموزشی چند منظوره جلالی درگهان با دو میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار، کتابخانه مدرسه خوارزمی این شهر با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 850 میلیون ریال و احداث مهدکودک لافت با چهار میلیارد ریال اعتبار نیز از جمله مهمترین طرح هایی است که به دست خیرین جزیره احداث شده و امروز با حضور مردم و مسئولین به بهره برداری رسید.

کمال زاده گفت: منابع اقتصادی این طرح از محل اعتبارات استانی، ملی و داخلی تامین شده اما نقش خیرین در این میان بسیار پررنگ است و جای خوشحالی دارد که خیرین علاوه بر احداث اماکن مذهبی به ساخت مراکز مراقبی و آموزشی نیز مبادرت می نمایند.

لازم به ذکر است 51 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 320 میلیارد ریال در حوزه هایی همچون بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، مخابرات، عمران روستایی و شهری در ایام دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16648

به "بهره برداری از 22طرح عمرانی درجزیره قشم، خیرین هم دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 22طرح عمرانی درجزیره قشم، خیرین هم دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید