بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر آغاز می گردد، منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم

به گزارش شیوا مارکت، دبیر فردراسیون وزنه برداری گفت: برای حضور تیم ملی وزنه برداری جوانان در رقابت های جهانی منتظر تامین بودجه از وزرات ورزش هستیم.

بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر آغاز می گردد، منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در مصاحبه با ، در مورد تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری گفت: در کوشش هستیم که اردوی تیم ملی را تا پیش از عید فطر آغاز کنیم. اردوی تیم ملی بزرگسالان پس از رقابت های قهرمانی آسیا در اوایل اردبهشت ماه به سرانجام رسید و کوشش میکنیم که در روز های نزدیک به عید فطر، اردوی وزنه برداران را دوباره آغاز کنیم.

او درباره حضور تیم ملی وزنه برداری در مسابقات کشور های اسلامی توضیح داد: تا پیش از امروز فکر می کردیم که بازی های کشور های اسلامی مرداد ماه برگزار می گردد. اما امروز متوجه شدیم که این رویداد ها بعد از مسابقات جهانی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: به طور حتم با نفرات اصلی مان در این بازی ها شرکت نمی کنیم. البته هنوز منتظر هستیم تا ببینیم که رقابت های کشور های اسلامی در سایت جهانی فدراسیون وزنه برداری (IWF) ثبت می گردد یا نه.

بیرانوند در مورد تامین بودجه لازم برای تیم ملی وزنه برداری جوانان که تا 2 هفته دیگر راهی مسابقات جهانی می گردد گفت: در فدراسیون وزنه برداری منتظر وزارت ورزش هستیم تا این بودجه را برای تیم ملی وزنه برداری جوانان تامین نمایند. حتی خسروی، سرپرست فدراسیون تیم ملی وزنه برداری نیز با وزارت ورزش در تماس است تا بتواند این بودجه را از وزارت ورزش دریافت کند.

توکلی: خصومت های شخصی باعث جدایی ام از وزنه برداری شد/ تعریف مان از استعداد یابی اشتباه است/ تست های دوپینگ تعداد سهمیه های ایران در المپیک را کاهش داد

محمدی: مجید فرزین غیبت غیرموجه دارد/ با 9 ملی پوش راهی قزاقستان می شویم

تست دوپینگ از ملی پوشان جوانان وزنه برداری گرفته شد

انتهی پیغام/

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5925

به "بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر آغاز می گردد، منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر آغاز می گردد، منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید