تباس: لالیگا از سر گرفته گردد، هر روز بازی خواهیم داشت!

به گزارش شیوا مارکت، رئیس سازمان لیگ اسپانیا نسبت به از سرگیری بازی های این لیگ از ماه آینده ابراز امیدواری کرد و جزئیات برنامه مورد نظر این سازمان برای آغاز مجدد بازی ها را گفت.

تباس: لالیگا از سر گرفته گردد، هر روز بازی خواهیم داشت!

به گزارش خبرنگاران، خاویر تباس رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، 12 ژوئن (23 خرداد) را به عنوان زمان مدنظر خود برای از سرگیری مسابقات لالیگا گفت و گفت که بازی ها به صورت روزمره برگزار خواهند شد.

لالیگا از اواسط ماه مارس (اسفند 98) به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا به حالت تعلیق درآمد اما با نزولی شدن فرایند ابتلا و مرگ و میر در این کشور امید است که بازی های این لیگ به زودی از سر گرفته گردد. در حقیقت آمار قربانیان روزمره مبتلایان به کرونا در اسپانیا به کمترین حد خود در 7 هفته گذشته رسیده است.

خاویر تباس که پیش از این هم بر آغاز مجدد لالیگا در اواسط ماه ژوئن تأکید داشت، در این خصوص به شبکه مویستار اسپانیا گفت: نمی دانم که ما دقیقاً چه زمانی خواهیم توانست مسابقات را از سر بگیریم. 12 ژوئن تاریخی است که من مدنظر دارم اما همه چیز به نتیجه اقداماتی که در هر فاز از مبارزه به با این بیماری رخ خواهد داد بستگی دارد. باید دید که فرایند نزولی ابتلا و مرگ و میر ادامه پیدا می نماید یا نه. در صورتی که اجازه از سرگیری مسابقات داده گردد، ما بازی های لیگ دسته اول و دوم را همزمان با هم تمام خواهیم کرد. برنامه مان هم این است که در یک بازه زمانی 35 روز هر روز مسابقه فوتبال داشتیم باشیم.

هفته گذشته بود که اعلام شد 5 بازیکن در دو دسته بالای فوتبال اسپانیا به کرونا مبتلا شده اند. با این حال تباس می گوید اوضاع بهتر از چیزی است که انتظار می رفت و امیدوار است با منفی اعلام شدن تمام بازیکنان، امکان از سرگیری لالیگا فراهم گردد.

او اضافه کرد: ما امیدوارم که لالیگا بدون گزارش هیچ موردی از ابتلا از سر گرفته گردد. اگر همه چیز همانطور که باید، پیش برود، دیگر نباید بازیکن به کرونا مبتلا گردد. اینکه 5 بازیکن مبتلا به کرونا در یک باشگاه بوده اند، نشان از وجود سهل انگاری در آن تیم است. ما نمی توانیم همواره و همه جا بر بازیکنان و مربیان کنترل داشته باشیم. وقتی آنها به منازل خود می فرایند دیگر نمی توانیم آنها را کنترل کنیم. با این حال به همه آنها برگه ای از دستورالعمل ها داده ایم که مطابق آن باید رفتار نمایند.

در همین حال اعضای تیم فوتبال رئال مادرید امروز (دوشنبه) بعد از دو ماه اولین جلسه تمرینات شان را انجام دادند و انتظار می رود که این اتفاق به زودی در باشگاه بارسلونا هم انجام گردد.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19902

به "تباس: لالیگا از سر گرفته گردد، هر روز بازی خواهیم داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تباس: لالیگا از سر گرفته گردد، هر روز بازی خواهیم داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید