تدارک اینچئون بهتر از گوانگژو است، روی بازی های آسیایی تمرکز نموده ام

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: رئیس فدراسیون ووشو معتقد است تدارکی که در این دوره برای بازی های آسیایی دیده شده بهتر از دوره قبل است.

تدارک اینچئون بهتر از گوانگژو است، روی بازی های آسیایی تمرکز نموده ام

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

مهدی علی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه المپیک نوجوانان نانجینگ در سطح المپیک بزرگسالان برگزار شدو نحوه میزبانی چینی ها بسیار خوب بود گفت: سطح برگزاری این رقابت ها در حد المپیک بزرگسالان بود و حتی اولین مدال طلا را نیز رئیس کمیته بین المللی المپیک داد. رشته ووشو نیز به عنوان بخش فرهنگی در این دوره حاضر بود و صبح و عصر کارگاه آموزشی در حاشیه مسابقات برگزار می شد.

وی ادامه داد: در مجموع 8 ووشوکار مطرح جهان در این کارگاه حضور داشتند که فرشاد عربی نماینده ایران بود. در این کارگاه برنامه ها به خوبی اجرا می شد و به نوعی بار تبلیغی نیز برای این رشته داشت. فرصت خوبی بود تا ووشو به المپیک نزدیک گردد و امیدوارم بتوانیم از تجربه این حضور به بهترین وجه استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو عنوان نمود: دو نشان نقره و یک مدال برنز بدست آوردیم که این نتیجه تقریبا شبیه نتیجه ای بود که تیم در ترکیه گرفته بود. نوسان زیادی نسبت به مسابقات ترکیه نداشتیم و بچه ها در همان سطح در این مسابقات حاضر شدند. اولویت ما در فدراسیون نتیجه گرایی در این مسابقات نبود زیرا تمرکز ما روی بازی های آسیایی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا در این میدان پیروز باشیم.

علی نژاد توضیح داد: روز گذشته جلسه ای با دکتر سجادی داشتیم و مباحث خوبی مطرح شد. جا دارد از حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکر کنم زیرا در چند ماه اخیر تا جایی که از دستشان برآمد در کنار ووشو بودند و از ما حمایت کردند. تدارک برای این دوره از بازی های آسیایی بسیار خوب است و معتقدم این تدارک بهتر از دوره قبل در گوانگژو است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8729

به "تدارک اینچئون بهتر از گوانگژو است، روی بازی های آسیایی تمرکز نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک اینچئون بهتر از گوانگژو است، روی بازی های آسیایی تمرکز نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید