ترامپ: آمریکا آزادی مطبوعات ندارد

به گزارش شیوا مارکت، ایرنا نوشت: رییس جمهوری آمریکا اعتراف کرد که در کشورش آزادی مطبوعات وجود ندارد و خواستار لغو قانون مصونیت صاحبان تارنماها از محتوای منتشر شده توسط کاربران شد.

ترامپ: آمریکا آزادی مطبوعات ندارد

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا چهارشنبه شب در پیامی توییتری اذعان داشت که در ایالات متحده نه تنها آزادی مطبوعات وجود ندارد، بلکه خبررسانی مورد سرکوب واقع می شود و فقط اخبار کذب وجود دارند.او همچنین رسانه ها و شرکت های بزرگ فناوری در آمریکا را فاسد دانست و خواستار لغو قانونی شد که تارنماها و پلتفرم های شبکه های اجتماعی را از مسوولیت محتواهایی که در آن ها توسط کاربران و اشخاص ثالث منتشر می شود، مصون می دارد.

ترامپ در پیام خود نوشت: ایالات متحده آمریکا آزادی مطبوعات ندارد، ما سرکوب اخبار را دارد، یا فقط اخبار کذب داریم. در دو هفته گذشته درباره اینکه رسانه های ما و اکنون هم شرکت های بزرگ فناوری چقدر فاسد هستند، چیزهای بسیاری فهمیده ایم. تبصره 230 را لغو کنید!

رییس جمهوری آمریکا ساعاتی پیش از آن نیز از توییتر انتقاد کرده بود که اجازه نمی دهد هیچ خبری درباره آنچه او فساد بایدن می داند، در بستر این شبکه اجتماعی منتشر شود.

یکی از رسانه های محافظه کار آمریکایی اخیرا با ادعای دستیابی به لپ تاپ هانتر پسر جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا برای ریاست جمهوری، مطالب بسیاری علیه آن دو مطرح کرده که در آستانه انتخابات سوم نوامبر (13 آبان ماه) دستاویزی برای ترامپ جهت حمله به رقیب خود شده است.

شبکه اجتماعی توییتر در برخی موارد مربوط به این اتهام ها مانند مواردی که پیشتر در ارتباط با کرونا روی داده بود، اقدام به حذف توییت ترامپ و اطرافیان او کرده است.

311311

مجله سایه: مجله سایه: وبلاگ سینما و سرگرمی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24548

به "ترامپ: آمریکا آزادی مطبوعات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آمریکا آزادی مطبوعات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید