تساوی دو تیم بالای جدول، بقای نفت در لیگ با برد برابر سبزوار

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، هفته پانزدهم لیگ برتر طی دو روز و با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. روز پنجشنبه در کرمان مس میزبان تیم دوم جدول، یروی زمینی کازرون بود اما نتوانست برابر مهمان قدر خود به پیروزی برسد. نفت و گاز گچساران در حالی پذیرای سربداران سبزوار بود که هر دو تیم برای بقای خود در لیگ برتر به امتیاز این بازی احتیاج داشتند اما در نهایت این تیم نفت بود که توانست برنده این دیدار مهم باشد. نفت با کسب این برد یک پله در جدول صعود کرد تا شانس اس برای باقی ماندن در لیگ حفظ گردد.

تساوی دو تیم بالای جدول، بقای نفت در لیگ با برد برابر سبزوار

در ادامه رقابتهای این هفته از رقابتهای لیگ، روز آدینه 19 بهمن ماه در اصفهان ذوب آهن و فرازبام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که تیم ذوب آهن توانست تیم چهارم جدول را از پیش رو بردارد. دیدار دو تیم زاگرس اسلام آباد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم می توانست رده بندی بالای جدول را دستخوش تغییر کند اما با تساوی این دو تیم به انتها رسید تا به این ترتیب تیم فولاد با اختلاف گل در صدر جدول بماند و تیم زاگرس برای دومین هفته متوالی در رده دوم جای بگیرد.

برنامه دیدارهای این هفته از لیگ برتر هندبال مردان به این ترتیب است: پنجشنبه 19 بهمن ماه: * مس کرمان 26 - نیروی زمینی کازرون 29 * نفت و گاز گچساران 24 - سربداران سبزوار 22آدینه 20 بهمن ماه: * ذوب آهن اصفهان 25 - فرازبام خائیز دهدشت 24 * زاگرس اسلام آباد غرب 23 - فولاد مبارکه سپاهان 23 * تیم هیات هندبال نجف آباد این هفته با قرعه استراحت روبه رو است.

رده بندی لیگ سی و یکم هندبال تا این هفته نیز به این توضیح است:

1- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 22 امتیاز (13 بازی) 2- زاگرس اسلام آباد غرب با 22 امتیاز (13بازی) 3- نیروی زمینی کازرون با 20 امتیاز (14 بازی) 4- فرازبام خائیز دهدشت با 15 امتیاز (12 بازی) 5- صنعت مس کرمان با 13 امتیاز (13 بازی) 6- ذوب آهن اصفهان با 12 امتیاز (13 بازی) 7- نفت و گاز گچساران با 5 امتیاز (13بازی) 8- سربداران سبزوار با 4 امتیاز (12 بازی) 9- هیات هندبال نجف آباد با 3 امتیاز (13بازی)

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3271

به "تساوی دو تیم بالای جدول، بقای نفت در لیگ با برد برابر سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی دو تیم بالای جدول، بقای نفت در لیگ با برد برابر سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید