تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی در مرکز تخصصی کاراباما

به گزارش شیوا مارکت، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را الزام می نماید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی در مرکز تخصصی کاراباما

به گزارش خبرنگار، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز کنندگی جهت دریافت این خدمات را ملزم می نماید. اما اگر کنندگی برند دستگاه شما همانند ال جی و سامسونگ که در حال حاضر تکلیف مشخصی ندارند، خدمات قابل قبولی نداشته باشد باید چه کار کرد؟ جواب ساده است! کاراباما.

در این روزها که شرایط مالی چندان رونقی ندارد و موج گرانی ها سبب نگرانی بسیاری از افرادی شده که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی و شرکت های معتبر و حرفه ای ارائه دهنده این خدمات به صندلی مهمتری نسبت به قبل دست یافته اند. به خصوص، پس از انتشار خبر قطع همکاری شرکای ایرانی کنندگی سامسونگ و ال جی، نگرانی ها افزایش یافته است. با این حال، بسیاری از مشتریان این کنندگی ها اکنون خدمات لوازم خانگی ال جی و سامسونگ خود را به دست متخصصان کاربلد و ماهر کاراباما می سپارند تا علاوه بر کیفیت، خدماتی سریع، بدون دردسر و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

سامسونگ یکی از بهترین برندهای بازار لوازم خانگیست که سهم بزرگی از بازار ایران را نیز در اختیار دارد. اما متاسفانه این برند کره ای در پی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تصمیمات حساسی در رابطه با ادامه فعالیت خود در ایران اتخاذ کرد که موجب محدودیت هایی در واردات قطعات و لوازم خانگی به کشور شد. سپس خبر قطع همکاری گروه سام که کنندگی سامسونگ در تهران و سایر نقاط کشور را در اختیار دارد، با برند سامسونگ کره در رسانه ها انتشار یافت که موجب نگرانی افراد از بابت خدمات پس از فروش سامسونگ شد.

در ادامه این اخبار از تمرکز این شرکت ایرانی برای فراوری محصولات خود با قطعات چینی صحبت به میان آمد که نگرانی صاحبان لوازم خانگی سامسونگ را دوچندان نمود. خوشبختانه یکی از شرکت های فعال و حرفه ای کشور که سالهاست مشغول به ارائه خدمات لوازم خانگی سامسونگ به متقاضیان بدون گارانتی و حتی افراد با گارانتی که از خدمات کنندگی سامسونگ راضی نیستند می باشد، توانسته است راهگشای هموطنان عزیز باشد. کاراباما با ارائه خدماتی سریع و باکیفیت توسط متخصصین ماهر سامسونگ خود با بیش از 11 سال تجربه، به صورت گارانتی شده و به ساده ترین شکل ممکن هر گونه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را در 4 استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان فراهم ساخته است.

دیگر برند کره ای بازار که از کیفیت و محبوبیت بالایی میان ایرانیان برخوردار است، ال جی می باشد که مشابه با سامسونگ با وجودی که از بازار ایران به طور کلی نرفته اند، اما همکاری شریک ایرانی خود یعنی گلدیران را از دست داده اند. گلدیران که کنندگی ال جی در تهران و سایر نقاط کشور را در اختیار دارد، با اعلام خبر قطع همکاری خود با ال جی کره، خاطرنشان کرد که در ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی به افرادی که گارانتی آنها به خاتمه نرسیده است، کوتاهی نخواهد کرد. این خبر کمی از نگرانی های افراد را کاهش داد اما به طور کلی به آنان خاتمه نداد، به خصوص دغدغه افرادی که گارانتی محصولات آنها به خاتمه رسیده و یا رو به اتمام است هنوز بی پاسخ مانده است.

کاراباما بیش از پنج سال است که در تهران و کرج به ارائه خدمات ال جی از قبیل نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی ال جی توسط متخصصین ال جی خود که هر یک با گذراندن دوره های تخصصی و فنی به مهارت بالایی برای تعمیر انواع مدل های قدیمی و جدید این برند دست یافته اند، می پردازد. کیفیت بالای خدمات ارائه شده با گارانتی 180 روزه کاراباما نیز تضمین می گردد و علاوه بر آنکه کلیه این خدمات با هزینه های منطقی و به صرفه مطابق با تعرفه و تحت نظارت شرکت برای مشتریان ارائه می گردد، با اولویت گذاری تعمیر قطعات به جای تعویض آنان توسط متخصصین به کاهش این هزینه ها تا حد ممکن نیز اقدام می گردد. اکنون کاراباما در 4 استان کشور فعالیت دارد و به دنبال گسترش به سایر استانها نیز می باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما در 4 استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان با بیش از 1000 تعمیرکار متخصص با میانگین 11 سال تجربه، مشغول به فعالیت است. کاراباما با ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، پکیج دیواری، اجاق گاز و... از تمامی برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، با هدف خدمت رسانی به هم میهنان عزیز پا به عرصه فعالیت نهاده است. با تدوین و گسترش پلتفرم هوشمند کاراباما و نیز استفاده از اپلیکیشن های مشتری و تکنسین، در سریعترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل ممکن، به وسیله سایت، تماس تلفنی و یا اپلیکیشن کاراباما ارائه خدمات به مشتریان فراهم آمده است.

کاراباما تمامی کوشش خود را برای خلق تجربه ای منحصر و متفاوت از تعمیرات لوازم خانگی به کار گرفته و با خلق ارزش و مزایای ویژه در خدمات خود از جمله گارانتی 180 روزه خدمات، تخصیص متخصص هر برند برای انجام سفارشات آن برند، قیمت گذاری منصفانه و تحت نظارت، سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمات حتی در همان روز و...، سبب رضایت بالای مشتریان خود و اعتبار برند کاراباما شده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24065

به "تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی در مرکز تخصصی کاراباما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی در مرکز تخصصی کاراباما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید