تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت

به گزارش شیوا مارکت، محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی پیروز به طراحی و تولید یک سامانه برای مشاهده شبکه های تلویزیون مدیریت شده در بستر شبکه بدون نیاز به اینترنت شدند.

تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مدیر­عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه اتوکام فرصتی مناسب برای ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان است که نمایشگاه امسال در محیط استارتاپ ها و دانش ­بنیان­ ها در فضایی مناسب برگزار گشت.

آریان ستوده اضافه کرد: نرم افزار اکوسیستم کاریابی آنلاین، پخش کننده تلویزیون همراه با کنداکتور و دیجیتال ساینج درون سازمانی، سامانه رزرو ورزشی، سامانه تلوزیون تحت شبکه (IPTV) و بسترهای مخابراتی و سرویس پیامکی از جمله محصولات این شرکت هستند.

وی گفت: IPTV، شبکه های تلویزیونی را در بستر شبکه داخلی سازمان پخش می­ کند و کاربران با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه یا رایانه شخصی بدون نیاز به اینترنت به شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا می کنند و یا می توانند محتوای داخل سازمان را ببینند.

ستوده پرفروش­ترین محصول شرکت را تلنتیون یا IPTV نام برد و در مورد مزایای این سامانه، شرح داد: IPTV به تعداد کاربر وابسته نیست، هزینه تمام شده آن بسیار پایین است و به اینترنت نیازی ندارد. این سامانه راه حلی هوشمندانه بر پایه دانش داخلی برای مشاهده شبکه های تلویزیونی مدیریت شده بر بستر شبکه در مجموعه هایی مانند دانشگاه، هتل، اداره، مجتمع مسکونی، پایانه حمل و نقل، قطار و اماکن عمومی کاربرد دارد تا با کمترین هزینه و بدون نیاز به اینترنت است.

او ادامه داد: محصول دیگر، سامانه کاریابی الکترونیکی به نام سی­کار است. این سامانه هم برای افراد متقاضی کار و هم کارفرمایان زمینه استفاده را فراهم می آورد.

وی با بیان این که این سامانه بورس بازار کار است، گفت: این سامانه با نیازسنجی و بهبود سرویس های مورد نیاز با ایجاد محیط تعاملی و پویا موجب بهبود عملکرد فرایند کاریابی می شود. به کمک این سامانه بازدهی سیستم کاریابی به حداکثر می رسد.

ستوده بیان نمود: یکی دیگر از پروژه­ های این شرکت دانش بنیان که هنوز به مرحله پیاده سازی تجاری نرسیده است، بحث خدمات دیجیتالی شبکه­ های 5G است که تا دو­ یا سه ماه آینده تجاری سازی می شود.

شرکت فوق یکی از شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان است که از سال 95 در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات فعالیت دارد. این شرکت سومین عضو ایران در اتحادیه مخابرات اقیانوسیه است و با شرکت هوآوی و چند شرکت­ بین­ المللی همکاری­ هایی در زمینه تکنولوژی داشته است.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13917

به "تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید