تهدید به کناره گیری از فوتبال، حمیداوی: سازمان لیگ حتی حاضر نشد نامه بازیکنان را بگیرد

به گزارش شیوا مارکت، مالک حمیداوی می گوید اگر قرار باشد لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند، قید فوتبال را خواهد زد.

تهدید به کناره گیری از فوتبال، حمیداوی: سازمان لیگ حتی حاضر نشد نامه بازیکنان را بگیرد

به گزارش خبرنگاران، دوشنبه اعلام شد که قرار است روز سه شنبه مدارک لازم برای انصراف 4 باشگاه خصوصی یعنی تراکتور، شهرخودرو، ماشین سازی و نساجی به فدراسیون فوتبال ارسال گردد تا این باشگاه از ادامه برگزاری لیگ نوزدهم کناره گیری نمایند.

فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط برگزاری لیگ نوزدهم اظهار کرد: همه چیز واضح است و شرایط افزایش بیماران مبتلا به کرونا در حال افزایش است. آیا درست است که بازی ها در چنین شرایطی برگزار گردد و سلامتی کادر فنی و بازیکنان به خطر بیفتد؟ قبلا می گفتند حمیداوی به خاطر فرار از پول بازیکنان به دنبال لغو لیگ نوزدهم است اما من 80 درصد قرارداد بازیکنانم را دادم که دیگر چنین حرفی هم زده نگردد.

وی ادامه داد: دیروز طوماری توسط بازیکنان 7 باشگاه به اعتراض به ادامه یافتن لیگ نوزدهم در این شرایط نوشته و امضا شد. به هر حال پناه هر بازیکنی باشگاهش است و وقتی فدراسیون ما را مجبور به بازی می نماید، ما هم به اجبار از بازیکنان می خواهیم به میدان فرایند و همین باعث شد آن ها به صورت مستقیم صدای خود را به گوش سازمان لیگ و فدراسیون برسانند. آن ها می خواستند مشکل شان حل گردد و واقعا سلامتی آن ها و خانواده هایشان در خطر است.

مالک شهرخودرو از این که باشگاه بازیکنان را ملزم به امضای چنین نامه ای نموده گفت: این نامه پس از امضای بازیکنان 5 باشگاه به دست تیم من رسید و بازیکنان با اختیار خودشان امضا کردند و ما هم سعی کردیم دخالت نکنیم. نکته جالب در مورد نامه این است که وقتی نماینده بازیکنان نامه را به سازمان لیگ برده، این سازمان حاضر به دریافت نامه نشده و بازیکنان مجبور شدند آن را به فدراسیون فوتبال ببرند. حتی باشگاه ماشین سازی هم نامه را برای سازمان لیگ اتوماسیون نموده بود اما آن ها این گونه رفتار کردند.

حمیداوی اضافه کرد: من رفاقت قدیمی با بهافرایند دارم اما همواره عملکرد و خروجی فدراسیون علیه من است و نمی دانم چه بلایی سر دوستی مان آمده است. قانون کمیته انضباطی می گوید همواره چیزی درست است که آن ها می گویند. ما حرف بدی نزدیم و درخواست داشتیم که مدیران 16 باشگاه لیگ رجحان دور هم جمع شوند و یک تصمیم واحد بگیرند. ما هیچ مسئله ای با قهرمانی پرسپولیس نداریم؛ مگر بازی ها در یک شهری که شرایط بهتری داشته باشد یا این که بازی ها 4 ماه دیگر برگزار شوند، پرسپولیس قهرمان نمی گردد؟ سازمان لیگ بودجه پروتکل ها را بدهد و همانند جام جهانی تیم ها را به یک شهر بفرستد و در عرض 60 روز بازی ها را برگزار نمایند. معاونت وزارت بهداشت از رییس جمهور درخواست نموده که محدودیت ها تشدید گردد. ما حاضریم به حرف فدراسیون تمکین کنیم اما آن ها هم رعایت نمایند و بازی را در شهر سفیدی برگزار نمایند.

او درباره مسائل اقتصادی تیمش توضیح داد: فدراسیون بودجه پروتکل ها را بدهد تا ما آن ها را تامین کنیم. ما وقتی درآمد اصلی خود یعنی پول تبلیعات محیطی را نمی گیریم، چگونه می توانیم برای پروتکل ها هزینه کنیم؛ از 60 میلیارد پول تبلغیات محیطی که بیش از 3 میلیارد آن سهم ما است، تنها 400 میلیون دریافت نموده ایم. با هر جدول ضرب و ماشین حسابی آن را محاسبه کنیم، باید خیلی بیشتر از این ها می گرفتیم. باید قردادها شفاف سازی گردد تا مظلومیت ما به همه ثابت گردد.

مالک شهرخودرو در مورد ویدیویی که از او منتشر شد و او در حال روبوسی با بازیکنان تیمش است، اظهار داشت: بازیکنان ما و کسانی مثل من که در تمرین حاضر می شوند، به صورت کامل ضدعفونی می شوند. به طوری که لباس من کامل خیس بود. وقتی بازیکنان در تمرین و بازی بارها به هم برخورد می نمایند، روبوسی من با بازیکنان نیز جزو همان دسته قرار می گیرد. وقتی یک باشگاه مثل پارس جنوبی پول تمرین و پرواز کردن ندارد، چگونه می تواند پروتکل ها را رعایت کند؟

حمیداوی در سرانجام درباره انصراف تیمش از لیگ نوزدهم در صورت ادامه یافتن آن گفت: باشگاه تمکین می نماید اما من از این فوتبال می روم. من سابقه مدیریت در نساجی و شاهین شهرداری بوشهر را داشتم و سابقه فوتبالی من معین است. مگر چند مدیر فوتبالی داریم که متوجه این داستان ها گردد. من فوتبالی بحث می کنم و نگاه فوتبالی دارم و اگر لیگ ادامه پیدا کند، من از فوتبال می روم.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20843

به "تهدید به کناره گیری از فوتبال، حمیداوی: سازمان لیگ حتی حاضر نشد نامه بازیکنان را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید به کناره گیری از فوتبال، حمیداوی: سازمان لیگ حتی حاضر نشد نامه بازیکنان را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید