توفیقی باید جوابگو باشد، قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، عباسی ملکی در مورد قرارداد ساشا شفر گفت: قرارداد او و بعضی بازیکنان خارجی توسط توفیقی بسته شد و او باید جوابگو باشد.

توفیقی باید جوابگو باشد، قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد

وی تاکید نمود: در زمان ما هر بازیکنی را که شفر مد نظرش بود کوشش کردیم جذب کنیم اما اینکه بازیکنی به طور مثال مثل بویان مصدوم بوده است یا خیر ما از آن بی اطلاع هستیم و مدیرعامل و معاون او باید جوابگو باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد شفر بندی وجود داشته که باشگاه بتواند به راحتی قرارداد او را فسخ کند گفت: چنین چیزی وجود نداشته و ما اعتقاد داشتیم شفر به تنهایی بتواند تیم را به صندلی واقعی اش برساند. البته شفر هم همانند همه مربیان قول قهرمانی نداد و ما هم از او چنین انتظاری نداشتیم.

عباسی ملکی در ادامه گفت: قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد و او در جریان تمامی بندهای سرمربی تیم بود و حالا او باید جوابگوی سوالات شما باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که اعضای هیئت مدیره تا چه حد می توانستند در تنظیم قرارداد شفر و پسرش دخالت نمایند، گفت: وظیفه ما این بود که به مدیرعامل یاری کنیم تا با شفر قرارداد ببندد اما اینکه چه بندهایی در آن وجود داشت خود مدیرعامل وقت بیشتر از همه در جریان بود.

ملکی در پاسخ به این سوال که چرا امروز به ورزشگاه آمدید و زمانی که عضو هیئت مدیره بودید زیاد به ورزشگاه نمی آمدید، اضافه نمود: من امروز به عنوان یک طرفدار به ورزشگاه آمدم و امیدواریم استقلال در این دیدار بتواند پیروز باشد.

عضو هیئت مدیره پیشین استقلال در مورد سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: او از خانواده استقلال است. تجربه زیادی دارد و امیدوارم بتواند در کار سرمربیگری پیروز باشد.

وی گفت: ما زمانی که عضو هیئت مدیره بودیم تمام کوشش خود را بکار بستیم تا استقلال پیروز باشد اما اتفاقاتی رخ داد که استقلال نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

ملکی توضیح داد: امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی برابر الدحیل صعودش به دور بعد را قطعی نموده و حالا که پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شده استقلال و ذوب آهن بتوانند به مرحله بعد صعود نمایند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5694

به "توفیقی باید جوابگو باشد، قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفیقی باید جوابگو باشد، قرارداد شفر توسط مدیرعامل بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید