تکذیب باشگاه،بی خبری هیات مدیره وتایید محرومیت از سوی وکیل بازیکن

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، پرونده پُر پیچ و خم پرو پیچ که این روزها حسابی پاپیچ باشگاه استقلال شده، همچنان خبرساز است. پرونده ای که می توانست با رقمی کم مختومه شود، حالا به بحرانی شدید بدل شده و استقلالی ها هم دچار سردرگمی شده اند.

تکذیب باشگاه،بی خبری هیات مدیره وتایید محرومیت از سوی وکیل بازیکن

در حالی که برخی شواهد حکایت از محرومیت استقلال از دو پنجره جابجاییی دارد، مدیرعامل این باشگاه قویاً این خبر را تکذیب و تاکید کرده که هیچ خطری استقلال را تهدید نخواهد کرد.

این در حالی است که برخی از اعضای هیات مدیره نیز در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

مدیرعامل باشگاه معتقد است با حضور کنندگان فیفا و فدراسیون توافقات لازم برای مختومه شدن این پرونده اجرا شده و مسئله ای باشگاه استقلال را تهدید نمی کند و به موازات آن وکیل این بازیکن با رد این اظهارت می گوید در تاریخ مقرر پولی به دست پرو پیچ نرسیده است.

در این مورد هنوز هیچ نامه ای از فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال نشده تا ابلاغی در خصوص محرومیت جابجایی به باشگاه استقلال صورت گیرد.

مدیران باشگاه امروز هم با ارتباطی که با سفارت کرواسی در تهران و سفارت ایران در کرواسی داشتند، پیگیر آخرین شرایط موجود بودند.

همه این اتفاقات در حالی روی داده که بنا به ادعای مدیران استقلال پول مورد نیاز برای تسویه حساب با پرو پیچ از مدتی قبل آماده شده و تنها به این جهت به او پرداخت نشده که استقلالی ها می خواستند حتی المقدور این وجه را از محل مطالباتی که از فیفا داشتند تامین کنند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7894

به "تکذیب باشگاه،بی خبری هیات مدیره وتایید محرومیت از سوی وکیل بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب باشگاه،بی خبری هیات مدیره وتایید محرومیت از سوی وکیل بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید