جزئیات ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش شیوا مارکت، معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره جزئیات ارتقای خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه و نحوه تامین بودجه آن توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

عبدالمجید مسرور، معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره آخرین جزئیات تامین بودجه خوابگاه ها اظهار کرد: طبق درخواستی که معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اواخر تیر ماه اعلام نموده است خوابگاه ها از نظر تعمیرات به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

او اضافه نمود: بعضی از خوابگاه ها به تعمیرات نیاز داشتند که برای بازسازی آن ها برنامه ریزی هایی صورت گرفته است تا به مرحله نهایی برسد، اما یک الی دو مورد از خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به تعمیرات اساسی نیاز دارند که تعمیر یکی از آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

مسرور توضیح داد: با توجه به اینکه استفاده رسمی از خوابگاه ها در حال حاضر وجود ندارد، دفتر فنی دانشگاه برای تعمیرات اساسی خوابگاه ها برنامه ریزی هایی نموده است تا دانشجویان در صورت حضوری شدن آموزش ها بعد از شکست ویروس کرونا با مشکل روبرو نشوند.

معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: برای تامین منابع اقتصادی تعمیرات خوابگاه های دانشگاه برنامه ریزی هایی در حال اجرا است تا با یاری خیران وزارت علوم و بخشی دیگر به وسیله سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه، بودجه لازم آماده گردد.

مسرور درباره مجموع بودجه لازم برای تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: حدود 1 میلیارد تومان بودجه برای تعمیرات یا بازسازی خوابگاه های دانشگاه پیش بینی شده است که 30 درصد به وسیله صندوق رفاه، 30 درصد دیگر به وسیله دانشگاه و 40 درصد هم به وسیله یکی از خیران که در ذیل خیران وزارت علوم واقع شده است تامین خواهد شد.

معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: در حال حاضر تفاهم نامه ای برای تعمیرات خوابگاه های دانشجویی انعقاد نشده است، اما پیش بینی بودجه برای آن حدود 1 میلیارد تومان است که طبق پیگیری های صورت گرفته قرار است تا تامین اقتصادی برای انجام این امر صورت بگیرد.

مسرور با اشاره به هزینه های صورت گرفته به منظور تعمیرات خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: در حال حاضر موارد جزئی تر برای بازسازی خوابگاه صورت گرفته است؛ چرا که در برنامه ریزی های آموزشی تا حدودی جابه جایی صورت پذیرفته است و از آنجایی که جمع محدودی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها حضور دارند، شروع تعمیرات اساسی خوابگاه ها را با کمی تاخیر شروع کردیم و طبق برآورد ها فعالیت های فنی و مهندسی را انجام داده ایم.

معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به شرایط خوابگاه ها یا ساختمان های فرسوده اظهار کرد: برنامه ریزی جامع از طرف دفتر فنی و عمرانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال اجرا است و در حال پیگیری کردن طرحی هستیم تا ساختمان های فرسوده را بازسازی کنیم که این امر در مدت زمان 3 الی 6 ماه انجام خواهد شد.

مسرور اضافه نمود: دفتر فنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، متولی ارتقای خوابگاه های فرسوده است و طبق اطلاعیه 1 الی 2 مورد ساختمان های خیلی فرسوده که با بحران های زیادی رو به هستند را ارتقا خواهیم داد.

معاون اقتصادی و اداری دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: دفتر فنی و عمرانی این دانشگاه موظف شده است تا در قالب یک کمیته عمرانی که از ماه پیش تشکیل شده است به آنالیز های لازم جهت تکمیل خوابگاه های فرسوده بپردازد تا این امر به دو نتیجه، یعنی مقاوم سازی ساختمان ها یا جابه جایی آن ها منجر گردد.

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22727

به "جزئیات ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید