جمع آوری زباله های استادیوم آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد

به گزارش شیوا مارکت، شهردار منطقه 22 از تفکیک پسماندهای مجموعه ورزشی آزادی از مبدا اطلاع داد و اضافه نمود: مقرر شده است پسماندهای مجموعه استادیوم ازادی توسط پیمانکاری که شهرداری منطقه 22 معرفی می نماید از مبدا تفکیک و جمع آوری گردد.

جمع آوری زباله های استادیوم آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد

علی نوذرپور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره امضای قرارداد میان معاونت خدمات شهری منطقه 22 با سرپرست مجموعه استادیوم آزادی، گفت: این قرارداد با اهداف زیست محیطی و استفاده بهینه از منابع تجدید پذیر و همچنین مدیریت پسماند میان معاونت خدمات شهری منطقه 22 و مجموعه استادیوم آزادی منعقد شده است.

وی اضافه نمود: مقرر شده است که ساماندهی پسماندهای عادی در مجموعه ورزشی آزادی در هنگام برگزاری مسابقات و حضور جمعیت در این مجموعه توسط پیمانکاری که شهرداری منطقه 22 معرفی می نماید انجام گردد. در همین راستا جمع آوری و انتقال پسماندهای تر و خشک پس از برگزاری بازی ها در این مجموعه توسط پیمانکار معرفی شده منطقه 22 انجام می گردد.

شهردار منطقه 22 تاکید نمود: استادیوم آزادی متعهد شده است که در این قرارداد زباله های این مجموعه را تنها به پیمانکار منطقه 22 تحویل دهد. در این مجموعه عموما پسماند خشک وجود دارد، اما در این قرارداد هم پسماندهای خشک و هم پسماندهای تر از مبدا جداسازی خواهند شد و پسماندهای خشک که بخشی از بخش اعظم پسماندهای این مجموعه است پس از تفکیک بازیافت می گردد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 22 کوشش خواهد نمود با فرهنگ سازی در قالب نصب بنرها و سایر اقدامات همچون اعزام گروه های آموزشی به مجموعه ورزشی آزادی در هنگام برگزاری بازی ها در خصوص تفکیک زباله های این مجموعه اقدام خواهد نمود.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1358

به "جمع آوری زباله های استادیوم آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری زباله های استادیوم آزادی به پیمانکار شهرداری واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید