وریا غفوری: کی روش اشتباه کرد که من را به جام جهانی نبرد، آن مسئول به جای عذرخواهی فقط توجیه کرد

به گزارش شیوا مارکت، وریا غفوری، مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال معتقد است که حضور نداشتن در جام جهانی بدترین خاطره ورزشی اش بوده است.

وریا غفوری: کی روش اشتباه کرد که من را به جام جهانی نبرد، آن مسئول به جای عذرخواهی فقط توجیه کرد

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره مصدومیت و زمان بازگشتش به تمرینات استقلال، گفت: متأسفانه در دو سه هفته اخیر مسائلی داشتم و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و همین باعث شد که در بازی آخر به خاطر شرکت نکردن در تمرینات مصدومیت جزئی پیدا کنم و عضله ام دچار کشیدگی مختصری شد. قطعاً در دو سه روز آینده می توانم به تمرینات برگردم.

وی درباره شرایط خوب و تحول استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: شما اگر دقت نموده باشید در این سه سالی که در خدمت استقلال بودم هر سال همین وضعیت بوده است. دلیلش را نمی دانم. ما فصل را خوب آغاز نمی کنیم و در نیم فصل دوم شرایط مان بهتر می شود. خوشبختانه سال جاری فاصله تیم ها در صدر جدول نزدیک است و ما هم جزو مدعیان هستیم. امیدوارم بازی امروز را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم در آخر سال دل طرفداران را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که با وجودی که یکی از بهترین سال های فوتبالی اش را پشت سر می گذارد، دلیل اینکه جام جهانی را از دست داد، چه بود، توضیح داد: دلیل آن را من نمی توانم بگویم. بدترین خاطره ورزشی ام نرفتن به جام جهانی بود. خیلی کوشش نموده و زحمت زیادی کشیده بودم که به جام جهانی بروم. نمی توانم دلیلش را بگویم. نمی دانم چه چیزی بود که بازیکنی با آن شرایط نتوانست در لیست تیم ملی باشد. به نظر من سلیقه آقای کی روش بود و حرف خاصی نمی توانم بزنم، ولی چیزی که می توانم بگویم این است که ایشان قطعاً اشتباه کرد.

غفوری درباره این موضوع که در مقطعی کی روش و شفر برای پست بازی او اختلاف نظر داشتند، گفت: هر مربی یک نظری روی بازیکن دارد و از بازیکنان یک توقعاتی در زمین دارد. آقای شفر در یک زمان می خواست که من در پست وینگر راست بازی کنم، ولی نظر آقای کی روش این نبود. این مسئله به نظر شخصی مربیان برمی شود، این اختلاف نظر برای هر مربی پیش می آید و نمی توان گفت کدام مربی درست می گفت.

وی درباره دربی نوروزی و حساسیت آن اعلام کرد: من تمام توانم را برای این بازی می گذارم. از دو سه روز دیگر مصدومیتم به طور کامل برطرف می شود و ان شاءالله بتوانم برای دربی خودم را به آمادگی صد درصد برسانم. سال جاری هیجان دربی یک مقدار بیشتر است و برای ما خیلی مهم است، چون فاصله تیم ها نزدیک است و یک تیم با بردن دربی می تواند صدرنشین شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی که برای او به وجود آمد تأثیری در کیفیت فوتبالش داشت، گفت: در این دو سه هفته آخر برای من یکسری حواشی پیش آمد، دقیقاً زمانی که من دچار مصدومیت هایی شده بودم. حواشی قطعاً در ذهن آدم تأثیر می گذارد، ولی این مصدومیت ها ربطی به حواشی نداشت. یکسری صحبت ها پیش آمد و مسئولان هم حرف هایی زدند، ولی من هم حرف خودم را زدم و متأسفانه به یکسری برخورد و جبهه گرفتند. در این راستا بحث شهرستانی و تهرانی به وجود آمد. باید بگویم که همه افتخار می کنیم که ایرانی هستیم. متأسفانه آن مسئول یک عذرخواهی ساده هم نکرد و فقط موضوع توجیه شد. به نظر من بهتر بود که با یک عذرخواهی این صحبت ها تمام می شد.

غفوری درباره اینکه در فوتبال ما یکسری از تماشاگران پس از اتمام بازی ها، سکوهای ورزشگاه را تمیز کردند و این موضوع می تواند یک الگو برای فوتبال مان باشد، توضیح داد: دقیقاً همین طور است. تمیز کردن ورزشگاه ها یک حرکت بزرگ برای فرهنگ سازی در ورزشگاه هاست و کار شایسته و قابل تقدیری است. ان شاءالله که رسانه ها این کار را بازتاب بدهند و مردم را برای انجام دادن آن تشویق نمایند.

وی درباره اینکه چه پیامی برای طرفداران استقلال دارد، عنوان نمود: واقعیت این است که طرفداران روح تیم و باشگاه ها هستند و اگر نباشند هیچ لذتی برای بازیکنان و تیم ها باقی نمی ماند و طرفداران هویت باشگاه ها هستند. من از طرفداران استقلال سپاسگزارم. یک روز هایی پیش می آید که بازیکن انرژی لازم را ندارد، ولی به محضی که شور طرفداران را می بیند انگیزه لازم را می گیرد تا برای تیمش بجنگد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: شما ببینید سرمربی تیم ملی ایران در هشت سال گذشته کی روش بود. به نظر من او یک استاد و یک مربی بزرگ بود که خیلی از مسائل را در فوتبال ما حل کرد، فوتبال ما را به جلو برود و خیلی چیز ها به بازیکنان ما یاد داد. سرمربی آینده تیم ملی هم باید در سطح کی روش باشد.

غفوری در سرانجام درباره اینکه جای چه کسی در استقلال خالی است، یادآور شد: خیلی از بازیکنان هستند که جای شان خالی است. یکی از کسانی که دوست داشتم کنارش بازی کنم مجتبی جباری بود که متأسفانه با حواشی از استقلال کنار گذاشته شد و از قدیمی ها هم دوست داشتم مرحوم ناصر حجازی و حسن روشن در استقلال حضور داشتند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4227

به "وریا غفوری: کی روش اشتباه کرد که من را به جام جهانی نبرد، آن مسئول به جای عذرخواهی فقط توجیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: کی روش اشتباه کرد که من را به جام جهانی نبرد، آن مسئول به جای عذرخواهی فقط توجیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید