جوانان نوید آینده ای هستند که از آن ترس داشتیم

به گزارش شیوا مارکت، پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگاران، درباره تمرینات تیم ملی والیبال و سطح آمادگی بازیکنان گفت: سال پرفشار و سختی در پیش داریم. لژیونرها هنوز به تیم اضافه نشده اند و اردوها با بازیکنان داخلی در حال برگزاری است. 80 درصد این بازیکنان جوان هستند و موسوی و فیاضی از با تجربه های تیم با آمادگی خوبی وارد اردو شده اند.

جوانان نوید آینده ای هستند که از آن ترس داشتیم

مربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: خوشحالم که جوانان با انگیزه بالایی وارد اردو شده اند و کیفیت خوبی در تمرینات دارند. این جوانان نویدی برای همان آینده و پشتوانه سازی هستند که از آن ترس داشتیم. این جوانان نشان داده اند که می توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند. با توجه به اینکه در ابتدای تمرینات و بدنسازی هستیم ولی کارهای تیمی را نیز پیش می بریم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی در مرحله گروهی مسابقات به المپیک گفت: در انتخابی المپیک کار بسیار سختی داریم چرا که تنها یک تیم از گروه صعود خواهد کرد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بعد از مرحله گروهی و در صورت عدم صعود، یک شانس دیگر در مسابقات قاره ای داریم و می توانیم از آنجا جواز حضور در المپیک را به دست آوریم.

اکبری درباره تأثیر عدم برگزاری دیدار تدارکاتی در نتایج تیم ملی گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه قبل از مسابقات لیگ ملت ها داشته ایم بازی تدارکاتی بوده است. مسابقه تدارکاتی برای هماهنگی بازیکنان به نفع تیم ملی است. لژیونرها هنوز درگیر رقابت های باشگاهی هستند و اضافه شدنشان به تیم کمی طول خواهد کشید. این را هم باید در نظر بگیریم که با توجه به دیر تمام شدن مسابقات شاید خسته باشند. با اجازه ایگور دو هفته هم به آنها استراحت داده ایم و سپس به اردو خواهند آمد.

او درباره نحوه استفاده از بازیکنان در لیگ ملت ها گفت: از همه بازیکنان استفاده خواهیم کرد. در هفته های مختلف با شرایط موجود بازیکنان را برای بازی انتخاب می کنیم.

مربی تیم ملی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر در فصل جدید گفت: تنها خواسته ام به عنوان مربی از مسئولان سازمان لیگ این است که از همین ابتدا فکر کنند. اگر برنامه ریزی انجام می دهند تمام تلاش خود را به کار گیرند و تا پایان مسابقات به همان شکل پیش بروند نه اینکه هر روز یک تصمیم جدیدی بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که زمزمه های عدم برگزاری لیگ برتر با توجه به فشردگی مسابقات تیم ملی مطرح است نظر شما چیست؟ گفت: اصلاً منطقی نیست. جوانان حاضر در اردوی تیم ملی از دل لیگ بیرون آمده اند. اگر لیگ برگزار نشود بحث معیشت و زندگی بازیکنان چه می شود؟ نمی شود همینطور صحبتی را مطرح کرد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5072

به "جوانان نوید آینده ای هستند که از آن ترس داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان نوید آینده ای هستند که از آن ترس داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید