جیمزباند 25 ، رضایت دنیل کریگ از کار کردن با فوکوناگا

به گزارش شیوا مارکت، با توجه به این که فراوری فیلم جدید جیمز باند از بهار آغاز می گردد، خالقان فیلم در کوشش هستند تا بازیگران مکمل فیلم را هر چه سریعتر انتخاب نمایند.

جیمزباند 25 ، رضایت دنیل کریگ از کار کردن با فوکوناگا

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، از آنجا که انتظار می رود فراوری فیلم بیست و پنجم جیمز باند از بهار آغاز گردد، کمپانی مترو گلدوین مایر و فراوریات ئی اوان زمان کمی وقت دارند تا معین نمایند که چه بازیگرانی باید به دنیل کریگ که یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی می نماید، ملحق شوند.

تهیه نمایندگان کوشش شان را بر یافتن 2 نقش زن مورد احتیاج متمرکز نموده اند که یکی از آنها یک مامور جدید MI6 است و دیگری نیز همکاری شبیه آنچه اولگا کریلنکو در فیلم ذره ای آرامش نقشش را ایفا نموده بود. دشمن اصلی و مامور آمریکایی سیا شبیه آنچه جفری رایت در قسمت های پیشین نقشش را ایفا نموده بود هم مورد نظر است.

گفته شده بیلی ماگنوسن انتخاب اصلی برای ایفای نقش مامور سیا است که با باند همکاری می نماید، اما هنوز اسم او به صورت رسمی مطرح نشده است.

ماگنوسن تاکنون یک همکاری با کری فوکوناگا نویسنده و کارگردان جیمز باند 25 داشته و آن در سریال نتفلیکس با عنوان مجنون بود. گفته می گردد پیش از این که فوکوناگا به جیمز باند 25 بپیوندد نیز فوکوناگا سعی نموده بود وی را در یکی دیگر از فیلم هایش نیز به کار بگیرد.

در خصوص نقش دشمن اصلی جیمز باند گفته می گردد علاقه ای وجود دارد که رامی مالک برنده اسکار سال جاری وارد فیلم گردد اما او نمی تواند از برنامه ریزی قبلی اش برای بازی در فصل نهایی سریال مستر روبات خارج گردد. گفته می گردد هر چند فراوری نمایندگان فیلم دارند احتمالات دیگر را هم آنالیز می نمایند اما هنوز انتخاب اصلی شان مالک است.

درباره 2 بازیگر زن مورد احتیاج نیز هنوز انتخابی صورت نگرفته و گفته می گردد نظر کریگ هم درباره این 2 نفر مهم است زیرا این 2 بیشتر زمان فیلمبرداری همراه کریگ هستند.

مترو گلدوین مایر هیچ نظری درباره اخباری که مبنی بر انتخاب دیگر بازیگران فیلم می رود نداده است.

فوکوناگا طرح داستان این قسمت را چندی پیش تغییر داد و در حالی که گفته می گردد تغییرات اصلی مورد نظر تاکنون داده شده، بعضی می گویند تغییر خیلی جدی هم داده نشده است و تهیه نمایندگان و دنیل کریگ از همکاری با این نویسنده و کارگردان بسیار هیجان زده هستند.

لیا سدو، رالف فاینس و نائومی هریس در فیلم جدید نقش های قبلی خود را ارایه می نمایند.

تاریخ جدید برای اکران فیلم از 14 فوریه تا 8 آوریل 2020 پیش بینی شده است.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3749

به "جیمزباند 25 ، رضایت دنیل کریگ از کار کردن با فوکوناگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمزباند 25 ، رضایت دنیل کریگ از کار کردن با فوکوناگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید