حزب ندای ایرانیان: دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد

به گزارش شیوا مارکت، اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان تاکید کردند: انتظار می رود دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت ها و مقابله با گران فروشی بردارد.

حزب ندای ایرانیان: دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست سید محمد صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و سایر اعضای شورای مرکزی به صورت مجازی برگزار گردید. مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و آنالیز پیرامون انفجار بندر بیروت، مشکل تأمین آب غیزانیه و گران فروشی صنایع لبنی و اپراتورها از جمله موارد آنالیز شده در این جلسه بود.

در ابتدای این جلسه صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان به تحلیل انفجار مهیب بندر بیروت در لبنان پرداخت و ضمن ابزار تأسف از این اتفاق ناگوار، از مواضع هوشمندانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تقدیر و تأکید کرد: همان طور که سید حسن نصرالله پیش بینی کردند با درایت حزب الله و مسئولان لبنانی، لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبور خواهد نمود و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.

در ادامه این جلسه مشکل تأمین آب غیزانیه مورد آنالیز نهاده شد. اعضای شورای سیاست گذاری تأکید کردند به رغم وعده مسئولین دولتی و استاندار خوزستان برای حل مشکل تأمین آب غیزانیه و اتمام زمان مشخص شده توسط آن ها، بحران آب غیزانیه به دلایلی چون ضعف و سو مدیریت مدیران محلی و عدم اجرای مسئولیت های وزارت نفت و نیرو، همچنان پابرجاست. اعضای شورای سیاست گذاری اظهار داشتند حزب ندای ایرانیان امروز بیش از پیش دل نگران شیوه های حکمرانی است. برای نداییان، اصل حکمرانی نیک است که تأمین نماینده رفاه و آسایش مردم و عزت و سربلندی ایران باشد؛ رقابت سیاسی فرع بر آن است و ابزاری برای تأمین آن. شایسته است قوای مجریه و مقننه با همکاری یکدیگر برای برطرف مسائل مردم غیزانیه کوشش نمایند و دست از شعار و وعده و رفتارهای فرسایشی بردارند.

آنالیز گران فروشی صنایع لبنی و اپراتورها از دیگر مباحث این جلسه بود و طی آن تأکید شد جریمه های گران فروشی با شیوه فعلی بازدارنده نیستند و مسئله گران فروشی را حل نمی کند و دردی از مردم دوا نمی نمایند. متأسفانه حقوق مردم در خسارت و گران فروشی ها تأمین نمی شود و پول ناشی از گران فروشی به مردم به جای پرداخت به مردم به جیب دولت می رود و مردم هزینه این گران فروشی و بعضاً کم فروشی را داده و می دهند، گران فروش نیز ادامه می باید.

اعضای شورای سیاست گذاری تأکید کردند که در قوانین ما حقوق مصرف نماینده تأمین نشده است و جبران ضرر و زیان مردم دیده نمی شود، موضوعی که احتیاج است با یاری مجلس اصلاح شود. هدف از کنترل و نظارت بر بازار باید تأمین منافع مردم باشد. انتظار می رود دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت ها و مقابله با گران فروشی بردارد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22376

به "حزب ندای ایرانیان: دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب ندای ایرانیان: دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید