حمله شدید مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا

به گزارش شیوا مارکت، رهبر جریان صدر عراق به شدت به مواضع رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و ترامپ و امثال وی را عامل شیوع کرونا دانست.

حمله شدید مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا

به گزارش خبرنگاران از مهر، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در توییتی به شدت به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و وی و امثال ترامپ را عامل شیوع کرونا دانست.

وی نوشت: این سخن ترامپ مرا به درنگ وادار کرد: ما دست به اقدام عظیم علیه ویروس کرونا می زنیم و اگر دخالت ما نبود اوضاع به مراتب بدتر می شد. ای ترامپ تو و امثال تو متهم به شیوع این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کسانی که از آن رنج می برند مخالفان آمریکا هستند.

مقتدی صدر اعلام نمود: ای ترامپ تا دیروز مدعی بود که آمریکا امپراتوری های عظیم را نابود نموده و تروریسم را درهم کوبیده است و امروز هم با ویروسی که با چشم دیده نمی گردد مبارزه می کنی!! از خودت خجالت نمی کشی.

رهبر جریان صدر در ادامه اعلام کرد: ای ترامپ، جنگ ها و اشغالگری ها و فقر و درگیری های شما سراسر دنیا را فراگرفته است و امروز مدعی هستی که تو معالج هستی. این بیماری جز به علت سیاست های بیخردانه تو شیوع پیدا ننموده است.

وی اعلام نمود: ای ترامپ هر درمانی که از سوی تو و شرکت های آلوده ات، صادر گردد را نمی خواهیم ما به خدا پناه می بریم ای ترامپ، و درمان تو و شرکایت را نمی خواهیم. تو فقط دشمن خدا نیستی بلکه دشمن ملتها هستی و ویروس صلحی هستی که جنگ ها و آفت ها را اشاعه می دهی.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17132

به "حمله شدید مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید