خاطره روحانی مارمولک از کشیش بینوایان

به گزارش شیوا مارکت، شاهرخ فروتنیان درباره گزیده کاری اش در سینما و تلویزیون اعلام کرد که بعضی کارگردانان و تهیه نمایندگان هنوز از او نقش روحانی مارمولک را می خواهند بدون اینکه در آن تغییری ایجاد نمایند.

خاطره روحانی مارمولک از کشیش بینوایان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شاهرخ فروتنیان که این روزها سریال هم گناه را در شبکه نمایش خانگی دارد، با اشاره به کیفیت سریال های شبکه نمایش خانگی و اهمیت آن برای بازیگر بیان نمود: حضور در کار خوب به طور حتم برای بازیگر اهمیت دارد، باید بلد باشید نقش را انتخاب کنید، نه اینکه انتخاب شوید.

وی با اشاره به اینکه بعد از حضور در نقش روحانی فیلم مارمولک همچنان نقش های مشابه به او پیشنهاد می گردد، گفت: بعد از نقش کوتاهی که در مارمولک داشتم و خروجی آن فیلم که بسیاری هم آن را دوست داشتند، فکر کردم نباید آن را خراب کرد و خیلی از پیشنهادهای مشابه را رد کردم. من فکر می کنم جذابیت یک نقش به کوتاهی و بلندی نیست بنابراین سعی کردم گزیده کار باشم به این معنی که باید بتوانیم به کارهایی که دوست نداریم یا نقش های تکراری نه بگوییم.

فروتنیان در ادامه با اشاره به این گزیده کاری خود اضافه نمود: بسیاری از فیلمنامه ها را در سینما و تلویزیون رد نموده ام. چراکه وقتی یک نقشی را کار می کنید و دیده می گردد باقی تهیه نمایندگان و کارگردانان هم از شما می خواهند همان نقش را بازی کنید و تغییری هم در آن ایجاد نمی نمایند.

بازیگر فیلم های دهلیز و بوسیدن روی ماه با اشاره به کمدی مارمولک و نقش روحانی خود در آن بیان نمود: در این فیلم مجموعه ای از موارد دست به دست هم داد که باعث شد کار به این خروجی برسد. من خاطرم هست آن موقع برای ایفای آن نقش کمی ترس داشتم و فکر می کردم من در این حوزه هیچ تجربه و حرفی نداشته ام پس چطور می توانم آن را ایفا کنم. بعد از آن وقتی به من گفتند این نقش نسخه به روز شده بینوایان است و نقش روحانی مارمولک که من بازی کردم، همان کشیش قصه است که روی نقشی که پرویز پرستویی بازی می نماید، تاثیرگذار است. ویژگی هایی برایش تعریف کردیم تا بتوان ما به ازایی برایش پیدا کرد.

وی اضافه نمود: به طور مثال پیشنهاد دادیم این آدم شغل داشته باشد یا در فیلمنامه ابتدا کتاب دیگری انتخاب شده بود اما حبیب رضایی پیشنهاد داد که این روحانی بخش هایی از شازده کوچولو را بخواند که بسیاری در کودکی و بزرگسالی با آن همراه شده اند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20672

به "خاطره روحانی مارمولک از کشیش بینوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره روحانی مارمولک از کشیش بینوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید