خانه تجارت ایران در بیشکک افتتاح شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه تجارت ایران در بیشکک پایتخت قیرقیزستان افتتاح شد. مراسم آیین گشایش این مرکز در محل نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری با حضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیشکک، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری قرقیزستان و رئیس آژانس سرمایه گذاری قرقیزستان، مدیران عامل 30 شرکت دانش بنیان ایرانی و بیش از 100 تاجر قرقیزستانی انجام شد.

خانه تجارت ایران در بیشکک افتتاح شد

این مرکز در محل نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری ایران در بیشکک (تحت عنوان خانه تجارت ایران در بیشکک) به کار خود ادامه می دهد و در آن محصولات 50 شرکت دانش بنیان و 30 شرکت ایرانی دیگر در معرض نمایش تجار و فعالان اقتصادی قرقیزی و دیگر کشورهای همسایه قرقیزستان قرار می گیرد.

این برنامه، با برگزاری نشست تجاری فناوری و جلسات B2B بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و شرکت های متناظر قرقیزی در محل خانه تجارت ایران در بیشکک ادامه یافت.

همچنین نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری ایران در بیشکک محصولاتی از 9 حوزه مختلف همچون کشاورزی و دامپروری، بهداشت و سلامت، معدن و ماشین آلات صنعتی، نساجی، غذا، پلیمر و پلاستیک، ساختمان، الکترونیک را نمایش می دهد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1947

به "خانه تجارت ایران در بیشکک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تجارت ایران در بیشکک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید