خبرنگاران ازدحام انگلیسی ها در سواحل جنوبی و اعلام شرایط اضطراری کرونایی

به گزارش شیوا مارکت، لندن - خبرنگاران - بالا رفتن دمای هوا در انگلیس و هجوم گردشگران به سواحل جنوبی، موجب تشدید نگرانی شیوع دوباره ویروس کرونا و اعلام شرایط اضطراری شد.

خبرنگاران ازدحام انگلیسی ها در سواحل جنوبی و اعلام شرایط اضطراری کرونایی

مقام های شهرداری بورنموث اعلام کردند، ازدحام جمعیت گردشگران در سواحل این شهر در دو روز گذشته کم سابقه بوده است. آنها گردشگران را شهروندانی بی مسئولیت خواندند که ضمن زیر پا گذاشتن توصیه های بهداشتی، موجب تحت فشار قرار دریافت دستگاه های خدمات عمومی شده اند.

گزارش ها حاکیست که تنها در دو روز گذشته 41 تن زباله در سواحل جنوبی بورنموث جمع آوری و ازدحام خودرو باعث ایجاد ترافیک و صدور 558 برگ جریمه شده است.

توبیاس الوود نماینده مجلس عوام از منطقه بورنموث شرقی هشدار داد که ایجاد ترافیک مانع تردد خودروی نیروهای اورژانس شده و بر همین اساس خواهان افزایش ماموران پلیس در این منطقه شد.

ویکی اسلید رئیس شورای شهر بورنموث هم ازدحام جمعیت گردشگران در میانه کرونا را تکان دهنده خواند و توضیح داد که چاره ای جز اعلام شرایط اضطراری ندارد.

در همین پیوند، پلیس منطقه دورست از شهروندان خواسته تا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی درباره سفر به سواحل بورنموث تجدید نظرکنند.

از سویی گزارش ها از ازدحام گردشگران در سایر سواحل انگلیس نیز حکایت دارد. پلیس منطقه دوون از رسیدگی به نزاع جوانانی که در ساحل این شهر درگیر شده بودند اطلاع داد.

دمای هوای انگلیس پس از چند روز بارندگی امروز (پنجشنبه) به 33.3 درجه که بالاترین حد از ابتدای سال است رسید.

مردم انگلیس پس از هفته ها تحمل مقررات منع رفت وآمد به تدریج به شرایط عادی زندگی بر می گردند. دولت از حدود یک ماه پیش قرنطینه کامل را لغو کرد و محدودیت ها را به تدریج کم می نماید.

این در حالیست که کارشناسان نسبت به سرعت کاهش محدودیت های قرنطینه هشدار داده و آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور دوباره شیب صعودی گرفته است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت انگلیس تا به امروز 43 هزار و 230 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. این کشور پس از آمریکا و برزیل دارای بالاترین آمار فوتی های ناشی از کرونا در دنیا است.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21191

به "خبرنگاران ازدحام انگلیسی ها در سواحل جنوبی و اعلام شرایط اضطراری کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ازدحام انگلیسی ها در سواحل جنوبی و اعلام شرایط اضطراری کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید