خبرنگاران کوشش برای برطرف محرومیت چهار روستای آزادشهر

به گزارش شیوا مارکت، گنبدکاووس - خبرنگاران - جمعی از مسوولان آزادشهر با هدف برطرف محرومیت و حل مسائل مردم امروز چهارشنبه در چهار روستای کاشیدار، وامنان، نراب و سیب چال این شهرستان حاضر شدند و علاوه بر گفت وگوی چهره به چهره با مردم، برای حل دغدغه های آنان برنامه ریزی کردند.

خبرنگاران کوشش برای برطرف محرومیت چهار روستای آزادشهر

در این طرح بیشترین مسائل اعلام شده از سوی مردم شرایط معیشت و اقتصاد، فرسوده بودن منازل، ضعف در زیرساخت آب آشامیدنی، نبود گاز شهری، مسائل ایجاد شده در جاده های بین مزارع بدلیل بارش های اخیر و تضامین سخت بانکی بود.

نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جذب سرمایه گذار در راستای استفاده بهینه از سرمایه های خدادای و پتانسیل های منطقه مورد توجه جدی است، حل این مسائل را به مردم وعده داد.

غلامعلی کوهساری به خبرنگاران گفت: در چند روز آینده مهمترین معضل در هر کدام از این روستاها شناسایی و طی حداکثر چهارماه آینده برای حل آن اقدام خواهد شد.

وی اضافه نمود: حضور مسوولان در روستاها ادامه خواهد یافت زیرا خدمت به مردم و مستضعفان از خواسته های معمار کبیر انقلاب بوده که موظف به انجام آن هستیم.

فرماندار آزادشهر نیز گفت: برگزاری میز خدمت در مناطق محروم اولین بار در آزادشهر اجرا و سپس مورد استقبال همه شهرهای کشور نهاده شد که امیدواریم نتیجه این کوشش ها ارایه خدمت بیشتر به مردم و رفع کامل محرومیت ها باشد.

سیدرسول حسینی اضافه نمود: بهبود شرایط آب شرب این چهار روستا به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم در دستور کار نهاده شده و با کوشش مسوولان دستگاه های مرتبط و تامین اعتبار کافی این مشکل رفع خواهد شد.

شهرستان آزادشهر با 96 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20530

به "خبرنگاران کوشش برای برطرف محرومیت چهار روستای آزادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش برای برطرف محرومیت چهار روستای آزادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید