کوچکترین اغماضی نسبت به تخلفات نداریم ، افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار از امروز

به گزارش شیوا مارکت، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار در رابطه با کنترل بازار در پی افزایش تقاضای میوه گفت: عرضه فوق العاده میوه از روز 15 اسفند در میادین میوه و تره بار با قیمت حدودا 40 درصد پایین تر از سطح شهر شروع شده است.

کوچکترین اغماضی نسبت به تخلفات نداریم ، افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار از امروز

سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار در خصوص نحوه روبرو با افزایش تقاضای میوه از سوی مردم در روزهای آینده و منتهی به خاتمه سال به خبرنگاران ، گفت: معمولا هر چه به روز های خاتمهی اسفند نزدیک می شویم تقاضا برای انواع میوه و تره بار افزایش پیدا می نماید و البته در حال حاضر نیز شاهد این افزایش تقاضا هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر که مشغول مصاحبه هستیم روزانه حدود یک میلیون خرید در سطح میادین انجام می گردد و پیش بینی می گردد این رقم تا 2 میلیون نوبت خرید در روز افزایش یابد. ما این آمادگی را داریم که با توجه به پیش بینی که از قبل نموده ایم جوابگوی شهروندان در خصوص تامین مایحتاج بخصوص میوه شب عید آنها باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: برای پاسخ گویی به تقاضای شهروندان تدابیر لازم در مجموعه سازمان میادین میوه و تره بار اندیشیده شده که اگر این طرح ها از قبل اندیشیده نشده بود شاید الان امکان جوابگویی به شهروندان نبود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار بیان کرد: انواع میوه و تره بار بخصوص موارد پر تقاضا با قیمت حدود 40 درصد پایین تر از سطح شهر در 245 بازار و میدان میوه و تره بار عرضه شده. همچنین ما این آمادگی را داریم که نسبت به توزیع محصولات تنظیم بازار اقدام کنیم.

راد بیان داشت: با همکاری دستگاه های مربوطه این امکان ایجاد شده است که با توجه به افزایش قابل ملاحظه تقاضا از سوی مردم به خصوص در خصوص سیب درختی و پرتقال عرضه این محصولات با قیمت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار انجام گردد.

وی توضیح داد: با هماهنگی های اجرا شده با وزارت جهاد کشاورزی این محصولات در استان های مختلف از سوی این وزارت خانه و فراوری نمایندگان محصولات کشاورزی تامین شده و نسبت به انبار کردن محصولات پر مصرف در سردخانه برای عرضه اقدام شده است.

راد تاکید نمود: این عرضه تا شب 29 اسفند ادامه خواهد داشت و به شهروندان گرامی اطمینان می دهیم که کیفیت محصولات نیز علاوه بر ارزان بودن حفظ می گردد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار در ادامه گفت: با توجه به شرایط، ما تصمیم به افزایش کنترل و نظارت بر میادین میوه و تره بار گرفته و در این راستا نرخ نامه ای به تمام 245 بازار اعلام شد و تمام آنها موظف به رعایت این نرخ ها هستند. به این صورت که در شمالی ترین نقطه تهران و جنوبی ترین نقطه آن میوه و تره بار باید به یک قیمت و با یک کیفیت به مردم عرضه گردد.

این مقام مسئول در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با تخلفات در میادین میوه گفت: در هر کدام از میادین علاوه بر مدیر میدان و رییس بازار، همکاران ناظر ما نیز به صورت تمام وقت مستقر هستند. ما باز هم به این مقدار بسنده ننموده و همکاران ستادی ما در حوزه نظارتی با نزدیک شدن به موعد مقرر بازدید های خود را افزایش داده و بر موضوع قیمت ها و کیفیت محصولات نظارت خواهند کرد.

وی تاکید نمود: تمام غرفه هایی که در میادین فعالیت دارند، با سازمان میادین میوه و تره بار قرارداد دارند و ما در آن قرارداد تاکید نموده ایم که اگر به هر دلیلی کیفیت و قیمت مصوب سازمان میادین میوه و تره بار را رعایت ننمایند با آنها برخورد انضباطی صورت می گیرد. بنابراین ما انتظار داریم که تخلفی صورت نگیرد. به مردم شریف اطمینان می دهیم که با حداقل تخلفاتی که ممکن است صورت بگیرد هم از مبلغ سپرده غرفه ها کم می کنیم و هم جریمه های مشخص شده اعلام می گردد.

راد گفت: اگر شهروندی به هر دلیلی به میادین میوه و تره بار مراجعه نموده و به هر دلیلی از کیفیت و یا قیمت گله مند بود می تواند با مراجعه به مدیر میدان و یا تماس با سامانه نظارت همگانی 1888 تماس بگیرند و همکاران به سرعت نسبت به آنالیز موضوع اقدام می نمایند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار بیان کرد: با باتوجه به این موضوع که مردم برای تهیه قسمتی از مایحتاج خود بر میادین تکیه نموده اند و با توجه به شرایط حاکم جامعه و شرایط مالی مردم تاکید می کنیم که کوچکترین اغماضی نسبت به تخلفات نداریم و با گران فروشی و یا عدول از حداقل استاندارد های کیفیت برخورد می گردد.

وی در خصوص زمان خدمت رسانی نیز گفت: از روز 20 اسفند تا 22 اسفند کلیه میادین از 8 صبح تا ساعت 19 باز هستند و روز آدینه 23 اسفند از 8 صبح تا ساعت 13 میادین مشغول خدمت رسانی هستند. اما از روز 24 تا 29 اسفند کلیه میادین از ساعت 07:30 صبح تا ساعت 21 به صورت یکسره باز خواهند بود. همچنین میادین فقط در دو روز اول تعطیلات نوروز بسته هستند و از روز 3 فروردین از ساعت 8 صبح تا 13 مشغول خدمت رسانی خواهند بود. از سوی دیگر به منظور خدمت رسانی حداکثری، کلیه مرخصی های پرسنل از 20 اسفند تا خاتمه سال تعلیق شده است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17058

به "کوچکترین اغماضی نسبت به تخلفات نداریم ، افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین اغماضی نسبت به تخلفات نداریم ، افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید