خبرنگاران سیل به تاسیسات آبرسانی 41 روستای سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

به گزارش شیوا مارکت، زاهدان- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب سوم و چهارم فروردین به تاسیسات آبرسانی 41 روستای این استان خسارت وارد کرد.

خبرنگاران سیل به تاسیسات آبرسانی 41 روستای سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

علیرضا قاسمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با تلاش های اجرا شده تا به امروز آب 32 روستا وصل و بقیه روستاها به دلیل طغیان رودخانه های فصلی و بسته بودن جهتها تا به امروز اقدامی انجام نشده است.

وی ادامه داد: تجهیزات و لوازم موردنیاز در روستاهای درگیر سیلاب آماده است تا به محض فروکش کردن جریان آب عملیات بازسازی آنها انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان نمود: در روستاهایی که به دلیل بسته بودن راه های دسترسی هنوز اقدامی انجام نشده آبرسانی سیار و آب جیره بندی از طریق مخازن در محل تا رفع بحران ادامه دارد.

وی گفت: روستاهایی که دچار بحران شده اند در شهرستان های دلگان، سرباز، نیکشهر و قصرقند قرار دارند.

قاسمی ابراز امیدواری کرد تا رفع مشکل روستاهای باقی مانده مسئله ای خاصی وجود ندارد و به محض فروش کردن سیل عملیات بازسازی شبکه آبرسانی این روستاها نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران براثر بارندگی های سوم و چهار فروردین در سیستان و بلوچستان 11 جهت ارتباطی در جنوب این استان را بست و راه ارتباطی 91 روستای شهرستان های میرجاوه و تفتان و 40 روستای شهرستان دشتیاری قطع شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بیشترین بارش های شبانه روز گذشته با 89.4 میلی متر مربوط به چانف نیکشهر، ساربوگ قصرقند 78، درودی نرون خاش 71.5، پیپ نیکشهر 67، همت آباد کورین زاهدان63، توتان نیکشهر 62.5، بنت نیکشهر 61، دستگرد نیکشهر 60 و میرآباد زاهدان 58.5 میلی متر گزارش شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17947

به "خبرنگاران سیل به تاسیسات آبرسانی 41 روستای سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیل به تاسیسات آبرسانی 41 روستای سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید