خبرنگاران مدارس گیلان به طور مستمر بازرسی و ارزیابی بهداشتی می شوند

به گزارش شیوا مارکت، رشت - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: واحدهای آموزشی استان از نظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور مستمر و با دقت مورد بازدید و ارزیابی های دقیق قرار می گیرند.

خبرنگاران مدارس گیلان به طور مستمر بازرسی و ارزیابی بهداشتی می شوند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران محمد رحمتی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه بازرسی های مشترکی با شبکه بهداشت استان از آغاز بازگشایی مدارس آغاز شده است، اضافه نمود: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، زدن ماسک و غیره در مدارس مورد تاکید جدی است.

وی با اشاره به حضور خود در این بازرسی ها و قرارگرفتن در جریان عملکرد و شرایط مدارس گفت : همه مدارس استان مورد بازدید قرار می گیرد.

وی اضافه نمود : پنجشنبه گذشته به صورت مستقیم برای اولین بار به صورت آنلاین با یک هزار و 600 نفر از مجموع سه هزار مدیر مدرسه استان ارتباط و گفت و گوی مستقیم داشتیم و تمامی توصیه ها و تاکیدات در این رابطه با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان به آنان ارایه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس دراستان همزمان با سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش انجام گرفت.

وی با بیان اینکه اموزش و پرورش در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها در راستای حفظ سلامت دانش آموزان همه مباحث بهداشتی را در مدارس با دقت اجرا و رصد می کند، شرح داد: اعتماد و همراهی اولیای دانش آموزان در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است و در اطلاع رسانی ها مختلف به والدین دانش آموزان اعلام و از آنان خواسته شده با حضور در مدارس فرزندان خود از نزدیک رعایت پروتکل های بهداشتی را مشاهده نموده و با اطمینان و اعتماد فرزندشان را به مدرسه بفرستند.

رحمتی گفت: رعایت فاصله فیزیکی انجام می گیرد، حتی این فاصله در مدارس روستایی بیشتر از میزان اعلام شده است ضمن اینکه همه دانش آموزان باید با ماسک وارد مدرسه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه تمامی توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدارس انجام می شود، خاطر نشان کرد: از دانش آموزان حتی با علائم سرماخوردگی برای ورود به مدرسه جلوگیری می شود.

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23480

به "خبرنگاران مدارس گیلان به طور مستمر بازرسی و ارزیابی بهداشتی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس گیلان به طور مستمر بازرسی و ارزیابی بهداشتی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید