خبرنگاران کرونا 40 میلیارد ریال به باشگاه های ورزشی زنجان خسارت زد

به گزارش شیوا مارکت، زنجان - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا، باشگاه های ورزشی این استان، تا به امروز بیش از 40 میلیارد ریال خسارت دیده اند.

خبرنگاران کرونا 40 میلیارد ریال به باشگاه های ورزشی زنجان خسارت زد

محمدعلی حمزه پور، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: از زمان شیوع این بیماری در مجموع 20 باشگاهدار به علت ضرر و زیان وارده، نسبت به جمع آوری تجهیزات ورزشی و تعطیلی باشگاه های خود اقدام نموده اند.

وی گفت: با توجه به شیوع این ویروس منحوس و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به این بیماری در حین انجام فعالیت های ورزشی، کلیه اماکن ورزشی استان در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، تعطیل شدند که بسته بودن درب باشگاه ها نیز موجب و ضرر و زیان باشگاهداران شده است.

حمزه پور با اشاره به اینکه این اداره کل تابع تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است، اضافه نمود: این اداره کل بر تعطیلی باشگاه ها نظارت کامل و دقیق دارد و ناظران به طور مدام و به صورت سر زده از باشگاه ها بازدید به عمل می آورند تا هیچ باشگاهی فعال نباشد.

از پنجم اسفند ماه پارسال (سال 98) نیز به مدت قریب سه ماه فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده ها، ممنوع اعلام شد و پس از مدتی بازگشایی، مجدد از 16 تیر ماه سال جاری به خاطر شیوع بیماری ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا افراد به این بیماری منحوس به حالت تعطیل درآمدند.

استان زنجان از وجود 361 باشگاه ورزشی خصوصی، 270 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، 148 خانه ورزش روستایی و 133 مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان ها، بهره مند است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22317

به "خبرنگاران کرونا 40 میلیارد ریال به باشگاه های ورزشی زنجان خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 40 میلیارد ریال به باشگاه های ورزشی زنجان خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید