خبرنگاران کشاورز: مسئله ای با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم

به گزارش شیوا مارکت، تهران - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتسال راگا گفت: هر تصمیمی را که سازمان لیگ بگیرد قبول می کنیم و مسئله ای با متمرکز برگزار شدن لیگ نداریم.

خبرنگاران کشاورز: مسئله ای با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم

محمد کشاورز روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اینکه مسئولان سازمان لیگ فوتسال اعلام کردند که در پنجم آذر ماه تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری فصل جدید لیگ برتر را تعیین می نمایند، گفت: واقعا نمی دانیم باید چه کار کنیم، اکنون هم که اعلام کردند پنجم آذر تصمیم می گیرند، یعنی حتی اگر بخواهند لیگ را برگزار نمایند حداقل و در بهترین حالت 20 آذر ماه این اتفاق رخ می دهد.

وی ادامه داد: تا امروز دو ماه تمرین کردیم و با شرایط کنونی فکر می کنم حداقل یک ماه دیگر هم باید تمرین کنیم. این مسئله برای تیم ها بسیار بد است. بازیکنان تمرین زده می شوند، هزینه ها بیشتر می گردد و البته مشکل بزرگی مثل مصدومیت وجود دارد اما انگار چاره ای نیست.

سرمربی تیم فوتسال راگا اضافه کرد: کرونا شرایط را سخت نموده و شرایط طوری شده تا همه چیز در خطر باشد. امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به نفع فوتسال باشد. اگر قرار باشد در بهترین حالت بازی ها 20 آذر آغاز گردد احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می رود.

کشاورز اعلام کرد: کرونا واقعا شرایط را سخت نموده و همه می دانیم که هیچ چیزی مهمتر از جان انسان ها نیست. حالا باید ببینیم چه تصمیمی گرفته و چه چیزی به تیم ها ابلاغ خواهد شد.

وی در مورد اینکه پیشنهاد شده تا فصل جدید لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز برگزار گردد، گفت: این هم پیشنهادی است اما مسئله این است که بیشتر شهرها شرایط قرمز دارند. البته ما با متمرکز برگزار شدن لیگ مسئله ای نداریم و هر تصمیمی که بگیرند اجرا می کنیم. شاید برگزاری متمرکز لیگ پیشنهاد خوبی باشد. ما هم مثل بقیه منتظر هستیم تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

سرمربی تیم فوتسال راگا در واکنش به بازگشت تیم شهید منصوری قرچک به سطح اول فوتسال ایران تاکید نمود: سالها بازیکن شهید منصوری بودم و با این تیم قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شدم. فکر می کنم در این شرایط تنها خبر خوبی که از فوتسال به گوش رسیده، بازگشت منصوری باشد. منصوری تیمی ریشه دار و پرطرفدار است که خاطرات خوبی از آن دارم. یادم می آید زمانی که ما حتی با تیم های معمولی هم بازی داشتیم 3، 4 هزار طرفدار قرچکی به استادیوم آمدند و ما را تشویق می کردند.

مجله زیبایی زندگی: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25271

به "خبرنگاران کشاورز: مسئله ای با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورز: مسئله ای با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید