خبرنگاران 45میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی به کرمانشاه تخصیص داده می گردد

به گزارش شیوا مارکت، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه روز دوشنبه در ملاقات با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان را پیگیری کرد که یکی از این مصوبات تخصیص 45میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهر کرمانشاه بود.

خبرنگاران 45میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی به کرمانشاه تخصیص داده می گردد

به گزارش خبرنگاران؛ این ملاقات که در دفتر معاون سازمان برنامه و بودجه در تهران انجام شد مقرر شد برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه سال جاری 45 میلیارد تومان تخصیص اعتبار از مازاد قانون بودجه در سال 99 درنظر گرفته گردد و به جامانده نیز تا سقف 87 میلیارد تومان تامین و تا خاتمه سال ابلاغ گردد.

براساس اعلام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، انتقال آب به شهر کرمانشاه از محل سد گاوشان در استان کردستان صورت گرفته و برای تکمیل تصفیه خانه مورد احتیاج که اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 130میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج است.

در صورت اختصاص این اعتبارات، این تصفیه خانه دهه فجر سال جاری به صورت اضطراری به بهره برداری می رسد.

همچنین در این ملاقات برای پرداخت مطالبات جهاد نصر به خصوص حقوق کارگران 40 میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ و برای باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه و مرکز فرهنگی شهدای گیلانغرب نیز اعتبار لازم مصوب و درنظر گرفته شد.

در ادامه این جلسه مصوب شد که برای تکمیل سالن 6 هزار نفری ولایت در دهکده المپیک 20 میلیارد تومان از طرف سازمان برنامه و بودجه به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ گردد.

استاندار کرمانشاه در این ملاقات مصوبات سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور به کرمانشاه شامل تخصیص اعتبار برای پروژه های مهم استان و تسهیلات حمایتی مصوب برای واحدهای تولیدی و تخصیص اعتبار برای مرکز فرهنگی شهدای گیلانغرب و باغ موزه دفاع مقدس را با دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه آنالیز کرد.

گفتنی است در این جلسه تخصیص ماده 12 و اعتبار برای تفاهم نامه صدا و سیما به منظور تکمیل طرح سیگنال رسانی نیز از محل اعتبارات متمرکز پیگیری شد.

محمدباقر نوبخت؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه سوم مهرماه وارد کرمانشاه شد و با امضای تفاهم نامه های مشترک با استاندار کرمانشاه، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در توسعه و پیشرفت این استان اختصاص داد.

با اختصاص این میزان اعتبار هشت هزار و 111 فرصت شغلی در استان کرمانشاه که نرخ بیکاری بالایی دارد و در ردیف استان های اول در این زمینه است، ایجاد می گردد.

معاون رییس جمهوری در این سفر از سه طرح عمرانی اولویت دار شامل ساخت استادیوم 6 هزار نفری، تصفیه خانه آب و باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه بازدید کرد و دستور تخصیص اعتبارات مورد احتیاج به منظور بهره برداری از این طرح ها را تا خاتمه سال جاری صادر کرد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24049

به "خبرنگاران 45میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی به کرمانشاه تخصیص داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 45میلیارد تومان برای تکمیل آبرسانی به کرمانشاه تخصیص داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید