خبرنگاران 50 فرصت شغلی جدید در رشتخوار ایجاد شد

به گزارش شیوا مارکت، تربت حیدریه - خبرنگاران- نماینده بنیاد برکت در رشتخوار از ایجاد 50 فرصت شغلی جدید در سال جهش فراوری در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 50 فرصت شغلی جدید در رشتخوار ایجاد شد

علی قلی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان این که بنیاد برکت در سال گذشته با خرید 70 راس گاو شیری برای 50 نفر از جوانان جویای کار رشتخوار اشتغال مستقیم ایجاد کرد اضافه نمود: روستاهای آستانه، باسفر، عمیدی، محمدآباد و شعبه از جمله روستاهایی بودند که توانستد از مزایای طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت استفاده نمایند.

وی میزان اعتبار صرف شده برای ایجاد اشتغال جدید در رشتخوار را بیش از 14 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: این اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدارروستایی و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هزینه شد و امیدواریم در سال جهش فراوری نیز علاوه بر افزایش اعتبار، برای ایجاد اشتغال گام های موثرتری برداریم.

نماینده بنیاد برکت در رشتخوار در ارتباط با طرح های اقتصاد مقاومتی در رشتخوار نیز گفت: در سال جهش فراوری و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور دستیابی به توسعه و توازن منطقه ای و استفاده حداکثری از ظرفیت های بخش مردمی و غیر دولتی، طرح های مهمی در دست اجراست که به مرور عملیاتی می گردد.

قلی زاده اضافه نمود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی برای تحقق مثلث مالی مد نظر استاندار خراستان رضوی در سال جهش فراوری از رویکردهای اصلی بنیاد برکت در رشتخوار است و از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می گردد.

رشتخوار با 65 هزار نفر جمعیت در فاصله 209 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20114

به "خبرنگاران 50 فرصت شغلی جدید در رشتخوار ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 فرصت شغلی جدید در رشتخوار ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید