خبرنگاران 9میلیارد ریال شهریه به مددجویان دانشجو در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش شیوا مارکت، شهرکرد -خبرنگاران-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث تحصیل و توانمندسازی جامعه هدف گفت: امسال 9میلیارد و 250 میلیون ریال شهریه دانشجویی به مددجویان دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد استان پرداخت شد.

خبرنگاران 9میلیارد ریال شهریه به مددجویان دانشجو در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

علی ملکپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود:هم اکنون یکهزار و 114 دانشجو در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این افراد از سوی کمیته امداد ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال برای مقطع کارشناسی 50 میلیون ریال، کارشناسی ارشد 100 میلیون ریال و دکترا 200 میلیون ریال در قالب کمک هزینه شهریه پرداخت شده است، گفت: کمک هزینه تحصیلی از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به صورت بلاعوض است.

وی با اشاره برگزاری مجازی کلاس های درس در مدارس و دانشگاهها افزود: تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان هیچ گونه امکانات الکترونیک ندارند و اولویت برای تامین امکانات الکترونیک برای خانواده های است که چند فرزند دانش آموز داشته باشند.

ملکپور افزود: پرداخت شهریه به دانشجویان در راستای حمایت از این قشر برای رشد علمی و ارتقاء فرهنگی و افزایش دانش در بین فرزندان جامعه هدف است که این امر از اولویت های نخست این نهاد حمایتی به منظور توانمندسازی جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگاران، 39 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 90 هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که 60 درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27173

به "خبرنگاران 9میلیارد ریال شهریه به مددجویان دانشجو در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9میلیارد ریال شهریه به مددجویان دانشجو در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید