خبرنگاران 9 هزار و 342 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند

به گزارش شیوا مارکت، خرم آباد - خبرنگاران - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز 9 هزار و 342 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند.

خبرنگاران 9 هزار و 342 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند

اسکندر فلاح وند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازدید از جاذبه های گردشگری در شهرهای با شرایط زرد و آبی لرستان امکان پذیر است.

وی گفت: در این راستا از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز چهار هزار و 326 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، 2 هزار و 928 نفر از جاذبه های طبیعی و 2 هزار و 88 نفر نیز از جاذبه های دست ساز و پارک های استان بازدید کردند.

فلاح وند ادامه داد: در این مدت هشت مورد تذکر به واحدهای متخلف گردشگری استان داده شده که از این مجموع چهار مرکز پذیرایی و چهار مرکز اقامتی بودند.

فلاح وند ادامه داد: به منظور سلامت مسافران نوروزی و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در استان فقط امکان اقامت مسافران در مراکز اقامتی و تاسیسات دارای پروانه بهره برداری در استان وجود دارد وسایر اماکن از جمله مهمانپذیرهای ادارات و دستگاه های اجرایی امکان اقامت مسافران را ندارند.

وی تاکید نمود: در تعطیلات نوروزی نظارت های سخت گیرانه و بدون اغماض در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر مراکز اقامتی و تفریحی استان با جدیت پیگیری خواهد شد.

اکنون 38 مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این واحدها دارای ظرفیت یک هزار و 500 تخت هستند.

142واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه های سنتی و مجتمع های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می نمایند که 22 هتل با ظرفیت یکهزار و 705 تخت و 10 مهمانپذیر با ظرفیت 290 تخت از جمله این مراکز هستند.

دور زمین: مجله سفر و گردشگری دور زمین

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28968

به "خبرنگاران 9 هزار و 342 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 هزار و 342 نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید