خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه شود

به گزارش شیوا مارکت، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های خدمات رسان در تعطیلات اولیه نوروز در محل خدمت خود حضور داشته باشند و از میهمانان نوروزی پذیرایی کنند.

خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختکمک، اقبال عباسی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختکمک تأکید کرد: همه باید در خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی همکاری کنند.

او اضافه کرد:نظم، رفاه و آسایش بدون امنیت معنا ندارد، بنابر این لازم است به رفاه، آسایش و ارائه خدمات مطلوب و تقویت همزمان مهمانداری و مشتری مداری توجه شود.

عباسی شرح داد: مدیران مرتبط برنامه ریز در این بخش باید به مهمانداری و مشتری مداری توجه ویژه داشته باشند.

او بیان داشت: خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان به درآمدهای عمومی می افزاید و این امر می تواند در جذب مسافران تابستانی کمک کند.

استاندار چهارمحال و بختکمک اضافه کرد: تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی لازمه توجه به مهمانداری و مشتری مداری محسوب می شود.

او عنوان داشت: نظارت مستمر بر خانه های مسافر مورد تأکید است زیرا مشاهده شده برخی افراد با تابلو در ورودی شهرها برای جذب مسافران می ایستند و سوء استفاده می کنند.

عباسی به راه اندازی اپلیکیشن چهارمحال گردی اشاره و اظهار کرد: این نرم افزار برای تمامی مسافرانی که در ایام نوروز وارد استان می شوند بسیار مناسب است و می تواند به معرفی استان، مراکز تفریحی و توریستی کمک کند.

او ادامه داد: این اپلیکیشن باید در ورودی شهرها به گونه ای طراحی شود که مسافران را از چگونگی نصب و استفاده آن مطلع کند و از طریق پیامک لینک این اپلیکیشن برای آن ها ارسال شود.

استاندار چهارمحال و بختکمک بیان نمود: لازم است اینترنت رایگان در برخی از مراکز تفریحی، تورستی استان نیز به مسافران ارائه شود.

او یادآور شد: نظارت و بازرسی مداوم بر چادرهای برپا شده از سوی دستگاه های خدمات رسان ضرورت دارد.

عباسی بیان کرد: باید همانند سال گذشته یک روز برای پاک سازی محیط زیست چهارمحال و بختکمک در نظر گرفته شود و در این روز تمامی مدیران دولتی، دانشجویان، دانش آموزان، روحانیون و تشکل های مردمی در این کار فعالیت داشته باشند.

او گفت: فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختکمک موظفند ورودی شهرستان های خود را پاکسازی و به استقبال نوروز بروند تا از این طرق فرهنگسازی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختکمک اعلام کرد: باید از 25 اسفند امسال تا 20 فرودین سال 1398 تمامی دستگاه های خدمات رسان استان آمادگی کامل داشته باشند تا درصورت وقوع حادثه و بحران مسئله ای ایجاد نشود.

او گفت: دستگاه های خدمات رسان در ستاد سفر کار نظارت و ارزیابی را بر عهده یک تیم قرار دهند تا بعد از تعطیلات هر دستگاهی که بنا بر ارزیابی ها خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه داده باشد مورد تشویق قرار گیرد.

عباسی تأکید کرد: در صورت امکان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختکمک و جهاد کشاورزی استان از طریق صنف، سهمیه گوشت در اختیار رستوران ها و هتل ها قرار دهند تا مسئله ای برای تأمین غذای مسافران پیش نیاید.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4053

به "خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آسان و ارزان در شأن مهمانان نوروزی ارائه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید