دانشگاه سمنان میزبان همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال می شود

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان گفت: همزمان با هفته گردشگری همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه سمنان برگزار می شود .

دانشگاه سمنان میزبان همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال می شود

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال 9 مهرماه در دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پنجم تا دوازدهم مهر هرسال به عنوان هفته گردشگری نامگذاری شده، گفت: این همایش با هدف بررسی و توسعه صنعت گردشگری و تاثیر آن بر ارزش های فرهنگی - اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی جامعه برگزار می شود .

دکتر رحیمی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی سازمان جهانی جهانگردی به عنوان سال آموزش، مهارت و اشتغال اضافه نمود: با توجه به اینکه دانشگاه ها در این زمینه نقش مهمی دارند، برگزاری این همایش در دانشگاه سمنان در پیشبرد اهداف علمی آن بی تاثیر نخواهد بود .

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با اشاره به میهمانان این همایش علمی شرح داد: این همایش با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان ارشد استانی و کشوری، دانشجویان و اساتید دانشگاه و علاقه مندان به حوزه گردشگری برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان، نخستین همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، دانشگاه سمنان و... برگزار می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10571

به "دانشگاه سمنان میزبان همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سمنان میزبان همایش گردشگری و آموزش، مهارت و اشتغال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید