داوری، سرپرستی که سودای ریاست والیبال را دارد

به گزارش شیوا مارکت، او حالا دارد رویای ریاست بر والیبالی را در سر می پروراند که هیچ شناختی نه از رشته اش دارد و نه مقتضیات اداره اش.

داوری، سرپرستی که سودای ریاست والیبال را دارد

سرپرست فدراسیون والیبال هرچقدر که زمان رو به جلو می رود، اظهارنظرهایش درباره احتمال حضورش در انتخابات متفاوت تر می گردد. او در روزهای ابتدایی به صراحت اعلام می کرد که برای فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات آمده و قصدی برای کاندیدا شدن ندارد. او بعدها صحبت درباره این ماجرا را به آینده موکول کرد اما حالا در آخرین اظهارنظرش می گوید اگر اقبال عمومی باشد، در انتخابات حاضر می شود!

افشین داوری در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: پرداختن به این موضوع صلاح نیست چون ما در حال حاضر به صورت سرپرست این فدراسیون را اداره می کنیم . علاوه بر این ممکن است ذهنیت افرادی که با ما کار می نمایند و همچنین کسانی که بیرون از فدراسیون هستند در خصوص مجموعه تغییر پیدا کند و منفی گردد.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: زمانی که وزارت ورزش زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال را گفت در خصوص شرکت در انتخابات تصمیم خواهم گرفت ولی فعلاً پرداختن به این موضوع به مصلحت نیست چون ما تصمیم داریم مجمع فدراسیون والیبال را به بهترین شکل ممکن به خاتمه برسانیم . در حال حاضر اولویت ما برگزاری مجامع استانی است و تاکنون 4 مجمع را برگزار کردیم و حدود 7 مجمع دیگر باقی مانده است .

داوری در خصوص اینکه آیا هنوز تصمیم شخصی در خصوص شرکت در انتخابات گرفته است یا نه گفت: زمانی که ما مسوولیت کاری را بر عهده می گیریم تمام فکر و ذکر ما این است که از عهده مسوولیت خود به خوبی بر بیاییم و کار را پیش ببریم . در این بین نواقصی هم وجود دارد و اگر حواسمان به مسائل دیگری جز وظایف مان معطوف گردد از عهده انجام مسوولیت های خود به خوبی بر نخواهیم آمد . هدف ما در حال حاضر تسریع و تسهیل در برگزاری مجمع است و اگر ببینم که اقبال عمومی برای حضور من در راس فدراسیون والیبال وجود دارد و قوانین هم به من اجازه بدهد، تصمیم مقتضی را خواهم گرفت .

داوری در والیبال چه می خواهد؟

افشین داوری دوومیدانی کاری بوده که یک دوره هم رییس فدراسیون دوومیدانی شد. فدراسیونی که خودش از دل آن برخاسته بود و به خوبی با مقتضیات آن آشنا بود. با این حال مدیریت او در همین رشته هم اما و اگرها و حواشی بسیاری داشت. حاشیه هایی که نقطه اوج آنها در بازی های آسیایی 2014 اینچئون بود که نتایج فاصله بسیار زیادی با انتظارها داشت و ورزشکارانی را راهی رقابت ها کرد که بعضی حتی مسابقه هم ندادند!

با این حال او حالا دارد رویای ریاست بر والیبالی را در سر می پروراند که هیچ شناختی نه از رشته اش دارد و نه مقتضیات اداره اش. با این حال گویا سرپرستی در این فدراسیون باعث شده تا تصور کند می تواند والیبال را اداره کند و مشغول فکر کردن به اقبال عمومی و راه آمدن به انتخابات است.

داوری همچنین در خصوص اینکه چرا تعهدی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات نداده نیز گفت: از من چنین تقاضایی نشد و جناب داورزنی چنین درخواستی از من نداشت. در خصوص فدراسیون های دیگر نیز از خودشان بپرسید .

ماجرای عجیب و غریب تعهد

نخستین بار این محمدرضا داورزنی بود که گفت سرپرست هایی که وزارت ورزش برای فدراسیون ها انتخاب نموده اجازه ندارند در انتخابات شرکت نمایند! این اظهارنظر که با واکنش های بسیاری همراه شد، بعدها با این نکته که سرپرست ها برای عدم شرکت در انتخابات تعهد داده اند شکل تازه ای به خود گرفت.

با این حال پس از اینکه بعضی سرپرست ها رییس شدند و بعضی دیگر به صراحت عنوان کردند که متمایل به شرکت در انتخابات هستند، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در اظهارنظری عجیب گفت که بعضی از روسا تعهد داده اند و بعضی دیگر این کار را ننموده اند! اظهارنظر عجیب داورزنی به وضوح نشان می دهد که وزارت ورزش بعضی از سرپرستان را از قانون من در آوردی خودشان هم مستثنی نموده اند و به نوعی سلیقه ای رفتار می نمایند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3849

به "داوری، سرپرستی که سودای ریاست والیبال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری، سرپرستی که سودای ریاست والیبال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید