در هفته پژوهش در دانشگاه بیرجند چه گذشت؟

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با اشاره به برنامه های هفته پژوهش در این دانشگاه، گفت: بهبود و توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری، گسترش ضریب نفوذ دانشگاه در سطح ملی و فراملی، حرکت به سمت دانشگاه های مولد ثروت بر پایه دانش و ساماندهی منابع و امکانات در جهت ارتقای بهره وری از مأموریت های حوزه پژوهش و فناوری است.

در هفته پژوهش در دانشگاه بیرجند چه گذشت؟

حمیدرضا نجفی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش که با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق فراوری در دانشگاه های سراسر کشور برگزار گردیده بود، کتابخانه مرکزی به منظور مشارکت در گرامیداشت این هفته، کارگاه آموزشی تحت عنوانآشنایی با پایگاه­های اطلاعاتی و منابع الکترونیکی علوم انسانی برگزار کرد.

وی اضافه کرد: به مناسبت این هفته و با همکاری امور پژوهشی پردیس علوم رفتاری و انجمن علمی گروه روان شناسی جلسه سخنرانی با موضوع معنای زندگی از دیدگاه ویکتور فرانکل برگزار گردید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند بیان نمود: همچنین به همت امور پژوهشی پردیس علوم رفتاری و با همکاری انجمن علمی گروه روان شناسی کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی تحصیلی با حضور دانشجویان برگزار گردید.

نجفی با اشاره به برگزاری کارگاه اخلاق در پژوهش به همت امور پژوهشی پردیس علوم رفتاری و انجمن علمی گروه علوم تربیتی، اضافه کرد: آشنایی با اصول اخلاقی در هر مرحله از فرآیند پژوهش، نخستین گام موثر در راه افزایش اخلاق مداری در پژوهش ­های علمی است.

وی ادامه داد: در این هفته اولین همایش پژوهش و فناوری های هوشمند در دانشگاه پیغام نور شهرستان فردوس و به میزبانی انجمن های علمی دانشکده فنی و مهندسی فردوس برگزار گردید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند بیان نمود: برگزاری کارگاه کارآفرینی و فرصت های شغلی مرتبط با علوم ورزشی، برگزاری کارگاه آناتومی و اصول اجرای تمرینات کار با وزنه به تفکیک بخش به بخش عضلات، برگزاری کارگاه آشنایی با مارهای سمی و نحوه سم گیری از آن ها و برگزاری مسابقه پوستر دانشکده ادبیات و علوم انسانی از دیگر برنامه ها بود.

نجفی اعلام کرد: برگزاری سخنرانی ها و نشست های علمی توسط اساتید دانشگاه، برگزاری کارگاه رفرنس نویسی، برگزاری کارگاه چگونگی برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی و کارگاه بازاریابی و برندسازی(گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا) و برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با شبکه اجتماعی - علمی (ریسرچ گیت)، از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت این هفته برگزار گردید.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14562

به "در هفته پژوهش در دانشگاه بیرجند چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هفته پژوهش در دانشگاه بیرجند چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید