دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره ماجرای جوجه کُشی

به گزارش شیوا مارکت، در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست حسن روحانی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از بهبود رتبه کشور در مورد تعداد مبتلایان به کرونا و میزان بهبودیافتگان آن و دو رقمی ماندن آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری ارائه داد.

دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره ماجرای جوجه کُشی

به گزارش خبرنگاران، رئیس جمهوری ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی اظهار امیدواری کرد رقم ابتلا و مرگ و میر به تدریج منفی گردد. در عین حال ضمن پر اهمیت خواندن شروع کسب و کارها، از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند تا مجبور به بازگشت به عقب یا شرایط قبل و تعطیلی مجدد کسب و کارها نشویم.

روحانی همچنین از وزیر امور مالی و دارایی درخواست کرد برنامه اشتغال متناسب با شرایط کرونایی برای طرح و آنالیز دولت، تهیه و ارائه کند.

رئیس جمهور گفت: کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر عظیم است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار گردد ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد.

روحانی از همه دستگاه های ذیربط خواست شرایط اشتغال، کسب و کار و فراوری را به حد امکان تسهیل نمایند و در صورت احتیاج به اخذ مصوبه از دولت، مراتب را به دولت منعکس نمایند.

رئیس جمهور هم چنین به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه های یک روزه سریعا رسیدگی گردد و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند.

مشخص نماینده دولت درخصوص طرحالحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

هیات وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر در مورد طرحالحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، وزیر کشور را به عنوان نماینده خود به منظور پیگیری این موضوع مشخص کرد.

بر اساس طرح مزبور هرگاه گزارش ارسالی به مراجع اجرایی و نظارتی انتخابات به ادعای ذینفع خلاف واقع باشد، داوطلب می تواند به محاکم صالح قضایی شکایت نموده و در صورت اثبات خلاف بودن گزارش، گزارش دهنده در صورتی که به اتکای مسئولیت در یکی از مراجع استعلامی این گزارش خلاف را داده، متخلف و به دو سال انفصال از خدمت محکوم خواهد شد، گزارش دهندگان غیر مسئول در دستگاه های ذیربط به شش ماه حبس تعزیری محکوم خواهند شد، این قانون عطف به ماسبق برای یک دوره می گردد.

موادی از ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1399 کل کشور تصویب شد

در این جلسه، موادی دیگر از ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1399 کل کشور به تصویب دولت رسید و ادامه فرآیند آنالیز آن به جلسات آینده موکول شد.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19157

به "دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره ماجرای جوجه کُشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره ماجرای جوجه کُشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید