دلگرم شدن استارت آپ ها با ایجاد طرح های حمایتی

به گزارش شیوا مارکت، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: با ارائه مجموعه تسهیلات و برداشتن موانع برای فعالیت استارت آپ ها طرح نوآفرین را اجرایی کردیم که این طرح می تواند به دلگرم شدن استارت آپ ها برای فعالیت در اقتصاد کشور یاری کند.

دلگرم شدن استارت آپ ها با ایجاد طرح های حمایتی

امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به مشکل فرار استارت آپ ها از ایران گفت: مشکل فرار استارت آپ ها همانند مهاجرت نخبگان است و فقط یک وزارتخانه و نهاد نباید متولی و پیگیری آن باشد به هر حال این مسئله ای است که در کشور وجود دارد و باید همه نهادهای مرتبط برای آن چاره اندیشی نمایند.

وی اضافه نمود: کسانی که ادامه تحصیل می دهند نیز افرادی هستند که توانستند با مجموعه ای از شاخص ها به درجه ای از تحصیل برسند و احتیاج به ایجاد زیرساخت ها برای اشتغال این افراد هم وجود دارد.

ایجاد زمینه برای دلگرم شدن استارت آپ ها

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه اعلام کرد: افراد باید بر اساس شرایط حوزه صنعتی و مالی و سیاسی و اجتماعی به دنبال انتخاب مشاغل خود باشند.

وی در ادامه توضیح داد: با ارائه مجموعه تسهیلات و برداشتن موانع برای فعالیت استارت آپ ها طرح نوآفرین را اجرایی کردیم که این طرح می تواند به دلگرم شدن استارت آپ ها برای فعالیت در اقتصاد کشور یاری کند.

ناظمی اظهار داشت: تمامی ساز و کارهای نوآفرین بدون دخالت انسان و سیستماتیک است تا کمترین ظلمی در حق استارت آپ آن گردد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12913

به "دلگرم شدن استارت آپ ها با ایجاد طرح های حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلگرم شدن استارت آپ ها با ایجاد طرح های حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید