دونالد ترامپ هم کاخ سفید را از دست داد و هم ملانیا را

به گزارش شیوا مارکت، دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری را به رقیب دموکراتش جو بایدن باخت اما سوال اینجاست که او همسرش ملانیا را هم از دست داد؟

دونالد ترامپ هم کاخ سفید را از دست داد و هم ملانیا را

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، چهار سال پیش وقتی ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد ملانیا ترامپ نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد اما برای اینکه گام به کاخ سفید بگذارد پنج ماه صبر کرد چرا که باید منتظر می ماند پسرش مدرسه را در نیویورک تمام کند تا بتوانند به واشنگتن و کاخ سفید بروند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دستیار سابق ملانیا یعنی استفانی وولکوف ادعا کرد ملانیا در حال مذاکره در خصوص توافق نامه پس از ازدواج است تا بارون سهمی برابر از ثروت ترامپ داشته باشد.

خانم وولکوف ادعا کرد که ترامپ هایک ازدواج معاملاتی داشتند.

همیار سابق بانوی اول آمریکا یعنی اواماروسا منیگولت نیومن نیز ادعا کرد که ازدواج 15 ساله این زوج به خاتمه رسیده است و اضافه کرد: ملانیا هر دقیقه حساب می نماید تا زمانی که او از کاخ خارج گردد و او می تواند طلاق بگیرد.

او گفت: اگر ملانیا سعی می کرد در زمان حضور در کاخ سفید این کار (طلاق) را انجام بدهد دونالد بالاخره راهی برای تنبیه او پیدا می کرد.

البته ملانیای 50 ساله پیش از این گفته بود با شوهر 74 ساله اش هیچ مسئله ای ندارد و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

بر طبق توافقنامه ای که ترامپ پیش از ازدواج با ملانیا انجام داده، ملانیا هرگز حق ندارد در رابطه با او کتابی منتشر کند یا اینکه مصاحبه انتقادآمیزی علیه او انجام بدهد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25070

به "دونالد ترامپ هم کاخ سفید را از دست داد و هم ملانیا را" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ هم کاخ سفید را از دست داد و هم ملانیا را"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید